Saakohan aattona enää mistään kaupasta suklaakonvehteja -50 % hintaan?

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Joskus on saanut vaan viime jouluna ei ollut ainakaan Sellossa Prismassa ja Citymarketissa tällaista tarjousta eikä parissa S-marketissa Espoossa ja Helsingissä. (Ja ei olla kierretty kauppoja tarjoussuklaiden toivossa ympäri pk-seutua vaan tällaista ollaan kuultu myös muilta). :D

Meilläkin isoista marketeista oli viime jouluna joulukarkit lähes kokonaan loppu jo ennen joulua. Pikkukaupoista taas niitä oli alennuksessa, osassa jo aattona.

Pienemmissä kaupoissa on ainakin riittänyt ihan jouluun asti. Meidän ässässä ne on aina laitettu heti joulun jälkeen aleen. Mut toki henkilökunta vie parhaat päältä. :)

[QUOTE="essi";25254518]Eipä niitä ole enää alennuksessa tainnut pariin vuoteen olla. Itänaapurit kuulema ostaa täydelläkin hinnalla, niin ei ole tarvetta alentaa.[/QUOTE]

niin ja nythän myös pääkaupunkiseudulla saa olla tapanina kaupat auki,juurikin venäläisten turistien takia..

no kuule mä ostin ainakin viime aattona juuri sellon prismasta ja oli kaikki joulusuklaat ja karkit puoleen hintaan. Se lappu ei vaan ollu niin selkeästi esillä että kaikki olis sitä hoksanneet. Ja kyllä täytyy tunnustaa ostin parikymmentä suklaarasiaa sillon :D:D lahjoiksi meni iso osa

no kuule mä ostin ainakin viime aattona juuri sellon prismasta ja oli kaikki joulusuklaat ja karkit puoleen hintaan. Se lappu ei vaan ollu niin selkeästi esillä että kaikki olis sitä hoksanneet. Ja kyllä täytyy tunnustaa ostin parikymmentä suklaarasiaa sillon :D:D lahjoiksi meni iso osa

Häh? Ihan normaalihintaan ne siellä aattona oli, ihan myyjältä kysyin kun ei alelappuja/-kylttejä ollut. Meitä on pissitty linssiin. :kieh:

[QUOTE="vieras";25254566]Ompun Prismassa ja Cittarissa oli ainakin vuos sitten alennuksessa. Mutta valikoima oli aika suppea, laatuja oli vain muutama jäljellä.[/QUOTE]

Hyvä tietää. Ei sillä valikoiman suuruudella niin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25254585:
Häh? Ihan normaalihintaan ne siellä aattona oli, ihan myyjältä kysyin kun ei alelappuja/-kylttejä ollut. Meitä on pissitty linssiin. :kieh:

juu huijanneet ovat sua...vai olitko liikkeessä ihan aamusta eli jos eivät olleet sillon vielä laittaneet alennukseen.. ja tän alen mä kyllä muistan :)

Yhteistyössä