Ä
"äitix4"
Vieras
Meil muutti uudet naapurit . jeeee.
Ja tykkään koirista.
Mutta koira on lintukoira joka nyt näyttää haukkuvan aamusta iltaan kun omsitajat pois kotoa.
Tämä ei haittaisi jos olisin itse kotoa pois päivät.
Mutta 8h päivän aikana haukuntaa seinän takana alkaa nyt ärsyttää.
Kovasti kyselivät onko ääni eristetty asunto hyvin kun muuttivat.
PÖLJÄ totesin että kait on kun mitään ei ole kuulunut.
Pahin oli toissa yö. Koira haukkuin yöllä kolmatta tuntia kun olivat yövuorossa.
Todella tympäsee tilanne.
Ja haukkuminen on taisasita jatkuvaa. Välillä kuuluu huonekalujen tönimsitä kun menee toiseen ikkunaan haukkuun lapsia jotka ulkoilevat pihalla.
Olenko nyt nipo?
Ei kait koiralla saa nää terrorisoida? Aln minäkin sitten soittaa humppaa kun ovat kotona ja käänän nupit kaakkoon ja kajarit heidän seinäänsä kiinni varmistaen että kuuluu jumputus tasaisesti.
Ja poistun itse paikalta.
Ja tykkään koirista.
Mutta koira on lintukoira joka nyt näyttää haukkuvan aamusta iltaan kun omsitajat pois kotoa.
Tämä ei haittaisi jos olisin itse kotoa pois päivät.
Mutta 8h päivän aikana haukuntaa seinän takana alkaa nyt ärsyttää.
Kovasti kyselivät onko ääni eristetty asunto hyvin kun muuttivat.
PÖLJÄ totesin että kait on kun mitään ei ole kuulunut.
Pahin oli toissa yö. Koira haukkuin yöllä kolmatta tuntia kun olivat yövuorossa.
Todella tympäsee tilanne.
Ja haukkuminen on taisasita jatkuvaa. Välillä kuuluu huonekalujen tönimsitä kun menee toiseen ikkunaan haukkuun lapsia jotka ulkoilevat pihalla.
Olenko nyt nipo?
Ei kait koiralla saa nää terrorisoida? Aln minäkin sitten soittaa humppaa kun ovat kotona ja käänän nupit kaakkoon ja kajarit heidän seinäänsä kiinni varmistaen että kuuluu jumputus tasaisesti.
Ja poistun itse paikalta.