Saakoon lapset jäädä mummolaan, jos sairastuvat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua ottaa nyt niin kovaa päähän. Mummo haki isommat lapset sinne yökylään torstaina ja sinne tuli äidin miesystävän pojan tyttö myös yökylään. Tänään mummo sitten soitti, että tyttö on ollut just mahataudissa, ensimmäistä kertaa päiväkodissa oli perjantaina. Nyt tytön koko perhe on kamalassa mahataudissa. Me ollaan sairastettu ihan koko ajan, nytkin 1-vuotiaalla kamala flunssa... ja tähän päälle jos vielä mahatauti. Jos oltais tuo mahatauti tiedetty, niin olis kyläily saanu siirtyä. Mä kyllä sanoin, että lapset saa olla niin kauan sielä, että tervehtyvät, jos sairastuvat tämän päivän aikana (huomenna olisivat tulossa kotiin). Jos säätyis edes tuo pienin taudilta :|

me oltiin vastikään lomareissulla minä, isä ja vauva.. meidän 2v oli mummulassa ja alkanut oksentamaan. oltas palattu takaisin, mutta mummu ei anutanu ja oli tautiki menny lapsella ohi niin nopeaa kuin oli tullutki

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
me oltiin vastikään lomareissulla minä, isä ja vauva.. meidän 2v oli mummulassa ja alkanut oksentamaan. oltas palattu takaisin, mutta mummu ei anutanu ja oli tautiki menny lapsella ohi niin nopeaa kuin oli tullutki

Eniten mua suututtaa se, kun ei oo voinu etukäteen kertoa. Meillä kun on sairasteltu ihan riittämiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eniten mua suututtaa se, kun ei oo voinu etukäteen kertoa. Meillä kun on sairasteltu ihan riittämiin.

Jos nekään ei tienneet.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos nekään ei tienneet.

Tiesi, kun se just niin puhelimessa sanoi.

Yhteistyössä