Säälittää toi Anneli Auer ja raivostuttaa poliisin toiminta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen kansalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jumaleissön sehän on häkenauhalla se "viimeinen isku"! Yhdistettynä siihen, että ulkopuolisesta tyypistä ei löydetty mitään todisteita, kyseessä on aika selvä tapaus.

Ja tutkinnanjohtaja vaihtui siksi kun se oli toivoton tumpelo, jonka Anneli oli kietonut pikkusormensa ympärille.

[QUOTE="alkup.";23731402]Mites muuten sekin, että ei oltu löydetty mitään pesuun liittyviä todisteita, eli väite että Auer olisi kerennyt peseytymään ja vaihtamaan vaatteet kyllä hiukan ontuu sekin![/QUOTE]

Siellä se on esitutkintamateriaalissa, eräs poliisi oli tehnyt huomion, että kylpyhuoneen lattialämmitys oli epätavallisen kuumaksi säädetty. Siinä se. Vaatteet oli vaihdettu ja peseydytty jo ennen hätäkeskukseen soittamista. (Sitten uhri virkosikin, ja pasmat menivät sekaisin, viimeisistä iskuista ei sitten enää verta surmaajan päälle roiskunut, paitsi ne tipat t-paidan hihoihin)

[QUOTE="vieras";23732021]Siellä se on esitutkintamateriaalissa, eräs poliisi oli tehnyt huomion, että kylpyhuoneen lattialämmitys oli epätavallisen kuumaksi säädetty. Siinä se. Vaatteet oli vaihdettu ja peseydytty jo ennen hätäkeskukseen soittamista. (Sitten uhri virkosikin, ja pasmat menivät sekaisin, viimeisistä iskuista ei sitten enää verta surmaajan päälle roiskunut, paitsi ne tipat t-paidan hihoihin)[/QUOTE]

Mikä todiste tuo nyt on, että lattialämmitys on "epätavallisen" kuumaksi säädetty? Mistä ne tietävät milloin se oli säädetty. Meilläkin saattaa olla lattialämpö välillä "epätavallisen" kuuma ehkä jonkun mielestä. Jännä kun tutkimuksissa myös ilmeni ettei pesuhuoneesta löytynyt mitään mikä viittaisi että olisi pessyt veret pois. Mitäs siihen sanot?

Tässä: http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/05/1325901/auer-naytti-oikeudelle-kuinka-pitkia-hiuksia-kammataan

Auer selittää, kuinka he eivät juuri koskaan riidelleet Jukan kanssa. Tässä taas: http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194639637783/artikkeli/nain+anneli+auer+tunnusti+kuulusteluissa%20.html

Jukka on pidellyt häntä kiinni ja uhannut veitsellä. Onnellista perhe-elämää? Puhuu ittensä pussiin.

Miten ap voit olla vuorenvarma että anneli on syytön? olitko paikalla? Miksi asia ottaa noin koville, oletko annelin sukulainen/tuttava?

Miten sinä voit olla niin varma että Anneli Auer on syyllinen vai olitko paikall? Saman voin siis kysyä sinulta.
Ei mikään ota koville, mutta tartun asioihin jolloin mahdollisesti syytön tuomitaan syylliseksi. Tapaus on edelleen ratkaisematta eikä Annelin pitäisi istua vankilassa!
Ei, enkä ole sukulainen enkä tuttava. Asia kiinnostaa minua koska se haiskahtaa pahasti.
Oletko itse poliisi joka ei siedä arvostelua?

Pitäisi päästä lukemaan kaikki oleelliset asiakirjat, jotta voisi ottaa kantaa. Pelkkien mediajuttujen perusteella ei voi päätellä yhtään mitään. Joskus tuntuu, että on istunut ihan eri istuntoa, kun lukee lehdistä "faktaa" kyseisestä oikeustapauksesta.

Koitas ap nyt itse pysyä asiallisena äläkä hauku eri mieltä olevia aivottomiksi.

Juu, häke-puhelu luettu sanasta sanaan. Mun mielestä siitä ei selvinnyt mitään, paitsi ihmetys, miksi kukaan äiti laittaisi oman lapsensa katsomaan, onko hullu puukkomurhaaja vielä asunnossa.

[QUOTE="alkup.";23732147]Miten sinä voit olla niin varma että Anneli Auer on syyllinen vai olitko paikall? Saman voin siis kysyä sinulta.
Ei mikään ota koville, mutta tartun asioihin jolloin mahdollisesti syytön tuomitaan syylliseksi. Tapaus on edelleen ratkaisematta eikä Annelin pitäisi istua vankilassa!
Ei, enkä ole sukulainen enkä tuttava. Asia kiinnostaa minua koska se haiskahtaa pahasti.
Oletko itse poliisi joka ei siedä arvostelua?[/QUOTE]

Mä luotan poliisiin ja tutkijoihin. Ei ne turhaan istuta ihmisiä vankilassa, kyllä niillä täytyy olla hyvät todisteet että voivat pitää ihmisen lusimassa siellä.

Pitäisi päästä lukemaan kaikki oleelliset asiakirjat, jotta voisi ottaa kantaa. Pelkkien mediajuttujen perusteella ei voi päätellä yhtään mitään. Joskus tuntuu, että on istunut ihan eri istuntoa, kun lukee lehdistä "faktaa" kyseisestä oikeustapauksesta.

Olin käsittämättömän epäselvä. Viimeisellä virkkeellä tarkoitan siis oikeudenistuntoja ylipäätään, en Auerin tapausta. Siellä en ole istunut.

Entäpä inhimilliset tekijät poliisien toimissa? Viimeiseksi jäänyt tutkinnanjohtaja Pauli Kuusiranta jäi eläkkeelle. Olisihan se hieno sulka hattuun virkansa päättymisen yhteydessä että saa ratkaista näin vaikean jutun. Mutta ratkesiko se, ei tod.!

Mä luotan poliisiin ja tutkijoihin. Ei ne turhaan istuta ihmisiä vankilassa, kyllä niillä täytyy olla hyvät todisteet että voivat pitää ihmisen lusimassa siellä.

Senkus luotat. Kaikkiin viranomasiinhan kannattaa absoluuttisesti luottaa. Hehän eivät tee koskaan virheitä, eivät ohita kenties tärkeitä tutkintatietoja eivätkä voi mitenkään erehtyä. Luotathan Suomen oikeuslaitokseenkin yhtä sokeasti? Odotapas kun omalle kohdallesi sattuu jotain, voipi olla että se luotto karisee herkästi.

Mä en ota kantaa kuka sen teki, mutta minun mielestäni ketään ei voi tuomita elinkautiseen sillä perusteella, ettei puolustus tuomareittein mielestä pysty toteennäyttämään sitä, ettei Auer tehnyt sitä. Pitäisi pystyä todistamaan se, että hän teki sen. Eikä se riitä, ettei todennäköisesti. talossa ollut ketään ulkopuolista, jolloin jäljelle jää syylliseksi äiti. Todennäköisyys ei riitä, pitää olla oikeaa näyttöä tuomiota varten.

Vaikka Auer vapautettaisiinkin, niin ei hän ympäristön tuomiota pääse pakenemaan ainakaan Suomessa.

no nyt selkis.. katkera mamma siellä taas jupisee. Sua on joskus syytetty jostain mitä et ole tehnyt ja nyt olet katkera viranomaisia kohtaan :D Siltä alkaa nyt lähinnä kuulostamaan.

[QUOTE="alkup.";23731910]Oletteko te tuomitsijat lukeneet hälytyskeskukseen tulleen puhelun sanasta sanaan? Siitäkin jo selviää että talossa on ollut ulkopuolinen eikä suinkaan äiti käynyt mätkimässä isää. Vai oletteko ihan aivottomia kaikki??? Sekin on mahdollista.
Toki poliisia kismittää arvostelu, ties vaikka täälläkin olisivat haukkumassa eriävät mielipiteet kun ovat itse olevinaan oikeassa. Uskon että tämä juttu saa vielä yllätyskäänteen ja poliisilta menee maine. Ja että alkuperäinen tutkinnanjohtaja oli käsityksessään oikeassa.[/QUOTE]

Olen lukenut, siinä käy ilmi ettei talosta kuulu mitään ulkopuolisia ääniä. Anneli poistuu kyllä vähäksi aikaa puhelimesta kesken puhelun.

Mietis itse, jos sinun talossasi olisi murhaaja niin laittaisitko lapsen katsomaan että "vieläkö se on siellä?" Vai lähtisittekö lähimmästä ovesta/ikkunasta välittömästi naapuriin hälyttämään apua. En minä ainakaan jäisi murhaajan kanssa samaan taloon, ja vielä altistaisi lapsiani sille vaaralle että mekin kuoltaisiin.

[QUOTE="alkup.";23732056]Mikä todiste tuo nyt on, että lattialämmitys on "epätavallisen" kuumaksi säädetty? Mistä ne tietävät milloin se oli säädetty. Meilläkin saattaa olla lattialämpö välillä "epätavallisen" kuuma ehkä jonkun mielestä. Jännä kun tutkimuksissa myös ilmeni ettei pesuhuoneesta löytynyt mitään mikä viittaisi että olisi pessyt veret pois. Mitäs siihen sanot?[/QUOTE]

Sanonpa tähän, että ei löytynyt, kun ei edes tullut kenelläkään mieleen tutkia/etsiä. Uskomatonta tunarointia ne tutkinnan alkuvaiheet :)

Mä en ota kantaa kuka sen teki, mutta minun mielestäni ketään ei voi tuomita elinkautiseen sillä perusteella, ettei puolustus tuomareittein mielestä pysty toteennäyttämään sitä, ettei Auer tehnyt sitä. Pitäisi pystyä todistamaan se, että hän teki sen. Eikä se riitä, ettei todennäköisesti. talossa ollut ketään ulkopuolista, jolloin jäljelle jää syylliseksi äiti. Todennäköisyys ei riitä, pitää olla oikeaa näyttöä tuomiota varten.

Vaikka Auer vapautettaisiinkin, niin ei hän ympäristön tuomiota pääse pakenemaan ainakaan Suomessa.

Kyllä se lain mukaan riittää tuomion perusteeksi, että voidaan osoittaa, ettei ketään ulkopuolista ole ollut paikalla. Näin se menee. Mitään todisteita ulkopuolisesta ei vieläkään ole.

[QUOTE="joo";23732425]Avaimella lukittavaa ovea ei niin vaan avatakaan kahvasta.[/QUOTE]

No oliko siinä semmoinen avaimella lukittava ovi muka? Ja oikeudessahan on koko ovi todistusaineistona ja siitä on mahdotonta miehen mennä. Entäpä miksi lasinsirut olivat pihalla? Koko homma haisee ja haju lähtee Auerista. Sanoihan eräs poliisikin sitä ettei kukaan oikeassa hädässä oleva ihminen soittelisi samasta tilasta murhaajan kanssa vaan painelisi karkuun ja herättäisi naapurit avunhuudoilla.
Tietääkö muuten kukaan minkä ikäinen tuo tyttö on kuka oli puhelimessa kun soittivat häkeen?

[QUOTE="alkup.";23731910]Oletteko te tuomitsijat lukeneet hälytyskeskukseen tulleen puhelun sanasta sanaan? Siitäkin jo selviää että talossa on ollut ulkopuolinen eikä suinkaan äiti käynyt mätkimässä isää. Vai oletteko ihan aivottomia kaikki??? Sekin on mahdollista.
Toki poliisia kismittää arvostelu, ties vaikka täälläkin olisivat haukkumassa eriävät mielipiteet kun ovat itse olevinaan oikeassa. Uskon että tämä juttu saa vielä yllätyskäänteen ja poliisilta menee maine. Ja että alkuperäinen tutkinnanjohtaja oli käsityksessään oikeassa.[/QUOTE]

Mitenköhän siitä selviää, että talossa on ollut ulkopuolinen? Eukko käynyt välillä mätkimässä ukkoaan ja laittanut tyttärensä puhelimeen. On se hienoa, että sinä olet noin älykäs, eiköhän sinun uskomattomilla tutkijantaidoillasi pääse kohta "syytön" nainen vapaaksi!:D Oikeasti, kukaan ei varmasti ole tullut aiemmin ajatelleeksikaan näitä sinun esittelemiäsi seikkoja? Hupsu, jatka toki "tutkimuksiasi." ;)

No oliko siinä semmoinen avaimella lukittava ovi muka? Ja oikeudessahan on koko ovi todistusaineistona ja siitä on mahdotonta miehen mennä. Entäpä miksi lasinsirut olivat pihalla? Koko homma haisee ja haju lähtee Auerista. Sanoihan eräs poliisikin sitä ettei kukaan oikeassa hädässä oleva ihminen soittelisi samasta tilasta murhaajan kanssa vaan painelisi karkuun ja herättäisi naapurit avunhuudoilla.
Tietääkö muuten kukaan minkä ikäinen tuo tyttö on kuka oli puhelimessa kun soittivat häkeen?

Yhdeksänvuotias oli tuolloin. Ja syyllinenhän tuo eukko on, tajuaahan sen idioottikin.

Suomessa aika harvoin ketään tuomitaan elinkautiseen murhasta, jota ei ole tehnyt. Kyllä Anneli Auer on syyllinen, ei muuta kuin tiilenpäitä lukemaan 14 vuodeksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä