Säälittävä miehen entinen tyttöystävä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirjo

Vieras
Ne seurusteli jonkun muutaman kuukauden joskus 10 vuotta sitten. Ja me ollaan oltu miehen kanssa jo 5 vuotta yhdessä ja ja naimisissakin 4 vuotta siitä. Tää tyttö kuvitteli että sitten, kun mun mies on täysikäinen ne menis naimisiin. Se on vissiin 3 vuotta vanhempi mun miestä. Sillon kun me alettiin olla yhdessä niin se soitti aina välillä ja sano viiltelevän itseään jos mun mies ei mene käymään sen luona..ja muuta kivaa.
Laitoin sille silloin viestin, että mun puolesta voit tulla meillä käymään ja jättää miehen rauhaan koska haluaa olla minun kanssa. No siitä ei ole sen jälkeen kuulunu muuta kuin muutama viesti 4 vuoden aikaan.

Mut viime syksynä se taas yritti pyytää miestä sen luona käymään ja lähetti oman kuvansakkin miehen kännykkään. Se asuu reilun sadankilometrin päässä meistä. Mies on joko jättäny vastaamatta viestiin tai sanonu ettei kerkee.
Nyt se taas viikonloppuna lähetteli viestejä ja suunittelee menevän mieheni kanssa jonnekkin festareille se vuokrais jonkun hienon auton sinne... (mies laitto viestin ettei sitä kiinnosta)
Mä en kyllä voi ymmärtää miten tää ihminen voi oikeesti suunnitella tollasia juttuja naimisissa olevan miehen kanssa. Mä en ole koskaan koko ihmistä nähny muuta kuin sen kuvan minkä se lähetti (poseeraa siinä oikeen ;) )

tai laittais ees et jos viestit ei lopu ni ottaa yhteyttä virkavaltaan. Nimimerkki kokemusta on, tosin edellisessä pitkässä suhteessa jota häiritsi ex miehen entinen kihlattu joka oli täysin päästään vialla ollu ja puheluihin kuului juurikin nää: tapan itteni jollet tuu heti käymään..jne..

Pikkuhiljaa vähenivät kun ex ukko ilmoitti asiasta tän muijan vanhemmille. Ja lopullisesti vasta sitten kun sanoi että seuraavaksi sun kanssas juttelee sitten joku poliisista...

Minustakin parempi olla vaan vastaamatta noihin yhtään mitään. Nuo "ei kiinnosta" viestitkin luovat keskusteluyhteyttä viestittelijälle ja toivoa että saisi toisen vielä ympäripuhuttua. En usko että kukaan jaksisi oikeasti vuodesta toiseen lähetellä viestejä ja/tai soitella jos hänelle ei vastata mitään. Uusi, salainen puhelinnumerokin voisi auttaa.

(yhdellä kaverilla oli aikanaan suhde varattuun mieheen, lopulta suhde kariutui ja mies jäi vaimonsa kanssa. Välimatkaa paljon eli eivät ole tämän reilun 4v aikanan nähneet kertaakaan. Silsti kaveri yhä valittaa kun mies viikoittain soittelee ja viestittelee hänelle. Yhä ihmettelen miksi hänen pitää vastata aina miehen viesteihin ja puheluihin.)

Meillä on kertaalleen vaihtunut puh.numerot mutt se vaan löys sen taas jotenkin vaikka ne on mun nimellä. Mä en jaksa alkaa miehen kanss riitelee siitä, ettei se vastais sille. Ei vaan haluu olla kuulemma töykeä. No ei voi muuta kun sääliä, kun ei itse tajuu ettei se rakkaus ole molemmin puolista.

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
tai laittais ees et jos viestit ei lopu ni ottaa yhteyttä virkavaltaan. Nimimerkki kokemusta on, tosin edellisessä pitkässä suhteessa jota häiritsi ex miehen entinen kihlattu joka oli täysin päästään vialla ollu ja puheluihin kuului juurikin nää: tapan itteni jollet tuu heti käymään..jne..

Pikkuhiljaa vähenivät kun ex ukko ilmoitti asiasta tän muijan vanhemmille. Ja lopullisesti vasta sitten kun sanoi että seuraavaksi sun kanssas juttelee sitten joku poliisista...

Tälläsestä on mullakin kokemusta!Loppuu ahdistelu kun poliisilla uhkaat =)

Yhteistyössä