Saamari että ottaa tuo miehen käytös päähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arg

Vieras
Sanoi viikolla että lähtee todennäköisesti perjantaina muutamalle oluelle, kun viimeksi on helmikuussa ollut ei tässä mitään, sanoin että senkus menee se on hänen oikeutensa.

Noh, meni torstaina, koska kaverit yllytti kuulemma, tuli puolen yön jälkeen.
Perjantaina oli kotona.
Eilen lähti seitsemän pintaan kaverin kanssa autoa laittamaan, tuli 3 jälkeen yöllä umpi kännissä ja baarissa oli ollut kuulemma. Illalla ennen kuin lähti niin sanoin että huomenna on siivouspäivä, ei auta krapulat sun muut selityksenä. Sanoi ettei aijo juoda yhtään mitään, menee vain seuraksi autoa laittamaan ja sitten ehkä ajelemaan.
Noh, aamulla heräsin likan kanssa ja paistoin lettuja, ensin mies pyytää sängystä buranaa, käskin hakea itse, nukkui sen jälkeen viel 2h ja sitten kävelee keitiöön alkaa pytämään aamupalaa nokan eteen, käsken etsiä itse. Sitten ruvettiin likan kanssa siivoamaan, ja kas kummaa äijä lähti kaverilleen ja puhelimessa vielä kuului sanovan että illasta jos taas baariin menisivät.

Koko aamuna ei mies muuta puhunut kuin miten hauskaa eilen oli ollut jne..

No sinänsä mun puolesta ottakoot sillon tällön, kun viimiseen puoleen vuoteen ei ollut kuin 3krt missään käynyt, mutta nyt alkaa jo kyrpiä, kun ottaa 3 iltana, ja sen tiedän että lähtee vappuna taas, ja itse olen lapsen kanssa kaksin kotona niinkuin aina..

Ja siis joka vkonloppu mies siis jossain kavereidensa kanssa käy, eli kavereitaan kyllä näkee, milloin käyvät syömässä, ajelemassa, tai käy heitä "kantiksessaan" moikkaamassa ja max yhdellä oluella.. Itse taas omia kavereitani näen harvoin, ja yksin olen liikenteessä vielä harvemmin.

meillä olis kyl melkonen sota pystyssä... meillä on sovittu viisumikäytännöstä... baareissa saa käydä mut viisumi pitää anoo etukäteen... viisumitta baarituksesta tai kaverin kanssa kaljottelusta nostan kyl haloon... tää on parisuhde jossa eletään yhteistä elämää... ei toinen voi mennä viuhtoo miten sattuu...

Ristus mitä tiukkapipoja täällä on. Alkakaa elämään omaa elämää älkäkää vikiskö. Onko se teidän elämä kiinni siitä nuohooko se mies kotona? Ei ole ihmekään että haluavat välillä tuommoisista jäkättäjistä tuulettumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja No älkää viittikö.:
Ristus mitä tiukkapipoja täällä on. Alkakaa elämään omaa elämää älkäkää vikiskö. Onko se teidän elämä kiinni siitä nuohooko se mies kotona? Ei ole ihmekään että haluavat välillä tuommoisista jäkättäjistä tuulettumaan.

Sinänsä se on meidän elämästä kiinni, että jos on sovittu että kämppä siivotaan yhdessä tänään ja mies lähtee kaverinsa luokse, niin kyllä se ketuttaa, samoin se että jos on sovittu että mikä ilta lähtee liihottamaan niin sen illan sitten onkin kotona ja kaikki muut illat poissa, pistää ärsyttämään myös. Itse olen lapsen kanssa kotona kun toinen hurvittelee, ja aamulla krapulassa vaan palveluksia pyydetään.

Ja todennäköisesti taas rahat loppu vaikka torstaina tuli palkka muo vituttaa kht elättää koko sakki seuraavat 2vk! Itseäsi ei vituttaisi? :D

Mee ap tekee samalla tavalla ku ukkosi, niin kohta olet huono äiti, juoppo etc...Mut jos mies menee tekee tollasta, niin sehän on normia sitten vai?Silmä silmästä, kalja kaljasta ja...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sinänsä mun puolesta ottakoot sillon tällön, kun viimiseen puoleen vuoteen ei ollut kuin 3krt missään käynyt, mutta nyt alkaa jo kyrpiä, kun ottaa 3 iltana, ja sen tiedän että lähtee vappuna taas, ja itse olen lapsen kanssa kaksin kotona niinkuin aina..

Ja siis joka vkonloppu mies siis jossain kavereidensa kanssa käy, eli kavereitaan kyllä näkee, milloin käyvät syömässä, ajelemassa, tai käy heitä "kantiksessaan" moikkaamassa ja max yhdellä oluella.. Itse taas omia kavereitani näen harvoin, ja yksin olen liikenteessä vielä harvemmin.

mikä ihme siinä on, että ette naiset voi niitä kakaroita JÄTTÄÄ niille ukoillenne ja ottaa ja lähtee, niinkun ukkonnekin tekee, tuulettumaan? Tätä olen ihmetellyt ja näköjään tätä ihmettelemistä riittää. Mitä hyötyä natkuttaa täällä jos ette itse oikeuksienne perän kysele tai toimi? Ne ukot osaa aivan varmasti hoitaa kakaroitanne tarpeeksi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja HAH:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Ja sä kattelet tuommosta käytöstä mieheltäs :o

Mun mies otti kaikki 4 lastamme ja lähti niiden kanssa isovanhempien mökille, huomenna tulevat :)

No niinhän se sulle sanoi.

Katkera ? :)

En, vietän mielelläni vapaat ja pyhät yhdessä perheen kanssa =)

Mitäs sitten lauot tuollaisia ihme kommentteja? :o Mitä oikein tarkoitit tuolla?

Kyllä muakin vituttaisi, etenkin se rahanmeno ja muutenkin. Munkin mies on ollut kolmena yönä baarissa ja tullut kotiin vasta klo 05 aikoihin, mutta se onkin ollut siellä tiskin toisella puolella tienaamassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja en taas yummärtänyt yhtään mitään:
kummallisia käsityksiä missään käymisillä on kyllä toisilla.

No se yksi kalja ja 4h poissaolo ei veetuta, koska itsekkin voin likan kanssa silloin hyvin mennä esim äitini luokse kahville, käydä ostoksilla tai muuta, mutta iltaisin kun lähtee niin itse istun sitten kotona vain netti seurana, kun edes telkkaria ei ole, ja koneelta tulee ´leffoja katseltua mutta ei vaan itselleen viitsisi vuokrata mitään leffaa jne.. :/ katkera olen juu, kun mies voi tulla ja mennä, itse olen "pallo jalassa" kotona muksun kanssa..

Mun mies otti kaikki 4 lastamme ja lähti niiden kanssa isovanhempien mökille, huomenna tulevat :)

Mut joku sua tuntuu hiertävän ;)

Alkuperäinen kirjoittaja taas näitä:

mikä ihme siinä on, että ette naiset voi niitä kakaroita JÄTTÄÄ niille ukoillenne ja ottaa ja lähtee, niinkun ukkonnekin tekee, tuulettumaan? Tätä olen ihmetellyt ja näköjään tätä ihmettelemistä riittää. Mitä hyötyä natkuttaa täällä jos ette itse oikeuksienne perän kysele tai toimi? Ne ukot osaa aivan varmasti hoitaa kakaroitanne tarpeeksi hyvin.

Eipä pahemmin enää ole niitä kavereita kenen kanssa lähteä, lapsen myötä kaikonnut lähes jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja en taas yummärtänyt yhtään mitään:
kummallisia käsityksiä missään käymisillä on kyllä toisilla.

No se yksi kalja ja 4h poissaolo ei veetuta, koska itsekkin voin likan kanssa silloin hyvin mennä esim äitini luokse kahville, käydä ostoksilla tai muuta, mutta iltaisin kun lähtee niin itse istun sitten kotona vain netti seurana, kun edes telkkaria ei ole, ja koneelta tulee ´leffoja katseltua mutta ei vaan itselleen viitsisi vuokrata mitään leffaa jne.. :/ katkera olen juu, kun mies voi tulla ja mennä, itse olen "pallo jalassa" kotona muksun kanssa..

ja palaat seuraavana päivänä krapulassa kotiin jua sanot että sori kun vähän venähti ku käytiin yhdel mut oliki nii kivaa et meni toiseks ja kolmanneks.
Se mies ei opi ikinä ellet tee sille sitä samaa temppua.

Mut joku sua tuntuu hiertävän ;)

tällä hah tyypillä käy kateeksi... :):)

Yhteistyössä