Saamarin nuija äijä minkä teki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt ottaa oikeesti päähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt ottaa oikeesti päähän

Vieras
Siis prkleen äijä vei lapset mummolaan, jossa sukulaisten lapsia myös ja ovat vatsataudissa. Voi s*tana montako kertaa olen sanonu ettei mene sinne kysymättä ollaanko siellä terveitä (niin daijuja etteivät tajua ite kertoa vaikka olis rs-virus jylläämässä)!! Mä oon vielä raskaana, onpa kiva ruveta oksentajia hoitaan ja voi hevon v* jos ite saan saman taudin!!

AAARGGH! Miten idiootti joku voi olla! Mä lähen oikeesti johonkin hotelliin pariksi viikoksi, siinäpä kattelee, tarttuko tauti.

tää on tosiaan ihana tauti(näin ei raskaana olevallekkin). Tänään on pakko mennä appi-vanhempien luo, sanoivat olevansa hyvin pettyneitä jos en pienen mahataudin takia tule :(

No eipä oo sukulaisetkaan kovin fiksuja, jos mahataudissa menevät mummolaan kylään. Vai onko tauti siis jo "mennyt ohi", eivät kai mummolassa oksentele?

Jos tarttuu teihin niin eipä sille mitään voi, turha sitä on etukäteen raivota. Ja voithan sä sieltä hotellistakin sen mahataudin saada, jos niikseen tulee.

rv 38 oli mulla mahatauti ja voin sanoo jotta oli ihan karmee kokemus :$ ,maha oli valtava ja siinä yrjötessä ja paskoessa supisteli tosi ilkeesti...Kiitos siskonpojan jota hoidin juuri silloin ku poika sairastu mahatautiin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja miks:
päästit lähtee eikö miehes sano mihin menee ku lähtee kotoo

Joo sano, muttei puhunu mahatautisista sukulaisista mitään. Liekö edes kysyi että ovatko terveitä, eivät siis sukulaiset ite kerro jos sairastavat siellä! Oikeesti, miehen sisarukset lähtee kyläileen esim mummolaansa vaikka lapset olis sairaana! Onneksi oli muuta hommaa niin en lähtenyt mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
tää on tosiaan ihana tauti(näin ei raskaana olevallekkin). Tänään on pakko mennä appi-vanhempien luo, sanoivat olevansa hyvin pettyneitä jos en pienen mahataudin takia tule :(

Just, että sun pitäs mennä sinne tartuttaan tauti niihinkin?? Voi jestas mitä ääliöitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ottaa oikeesti päähän:
Siis prkleen äijä vei lapset mummolaan, jossa sukulaisten lapsia myös ja ovat vatsataudissa. Voi s*tana montako kertaa olen sanonu ettei mene sinne kysymättä ollaanko siellä terveitä (niin daijuja etteivät tajua ite kertoa vaikka olis rs-virus jylläämässä)!! Mä oon vielä raskaana, onpa kiva ruveta oksentajia hoitaan ja voi hevon v* jos ite saan saman taudin!!

AAARGGH! Miten idiootti joku voi olla! Mä lähen oikeesti johonkin hotelliin pariksi viikoksi, siinäpä kattelee, tarttuko tauti.

Sano äijälles et jättää lapset sinne mummolaan hoitoon, niin voivat kaikki sit sairastella siel

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt ottaa oikeesti päähän:

Sano äijälles et jättää lapset sinne mummolaan hoitoon, niin voivat kaikki sit sairastella siel

Joo, sulassa sovussa :D Tää oli aika hyvä, pitäsköhän sanoo..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt otaa oikeesti päähän:

Just, että sun pitäs mennä sinne tartuttaan tauti niihinkin?? Voi jestas mitä ääliöitä!

juu,kun he luulevat,että liioittelen! Paskaa lentää molemmista päistä ja on kuumetta. Kai mä sit istun siellä josain nurkassa oksennuskipon kanssa. Olivat niin pirun kiukkusia kun yritän muka luistaa sukukokouksesta :D

juu,kun he luulevat,että liioittelen! Paskaa lentää molemmista päistä ja on kuumetta. Kai mä sit istun siellä josain nurkassa oksennuskipon kanssa. Olivat niin pirun kiukkusia kun yritän muka luistaa sukukokouksesta :D

Eikö sun mies puolusta sua vanhemmilleen? Kai se vois niille sanoa että vaimo ei tule kun se on niin huonossa kunnossa että jalat ei kanna...

Nooh, kyllä ne pian huomaavat olleensa väärässä :D Laitat vielä vähän lisää ääniefektejä ruumiintoimintoihin jne niin kyllä alkavat varmaan ehdottaa aikaista sukulaiskokouksen lopettamista.. Oikeesti, eikö ukkos voi sanoa, että olet oikeasti sairas..

Yhteistyössä