Saan ensi viikolla rakennekynnet :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Sopivasti pari päivää ennen yo-juhlia =). Naapurissa asuva kaverini laittaa, kun hän on kosmetologikoulussa ja hankkinut laitteet kotiinsa :). Onko teistä jollain rakennekynsiä? Kuinka usein niitä täytyy huoltaa?

Ne ovat mulla kätevät siksikin, että niillä en voi raapia niin paljon ihoani (atooppinen..) ja mulla on järkyn näköset kynnet tällä hetkellä :D.

miulla makso geelikynnet muistaakseni 75e ja joka kk piti huoltaa tai useammin, riippu miten kasvo omat kynnet, sormi noin 5-10e veloittavat.

no emmä ainakaan enempää oo raapinu ja ei ne rakenne kynnet oo nii terävät ku omat, etenkin jos on vähän lohjennu. Riippuu omien kynsien kasvusta, ite köyn huollattaa noin 4 viikon välein... mut 3-5 viikonvälein on kai suositus...

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ne ovat mulla kätevät siksikin, että niillä en voi raapia niin paljon ihoani (atooppinen..) ja mulla on järkyn näköset kynnet tällä hetkellä :D.

Luulis, ett niillä just raapii enemmän :D .

Ne eivät ole yhtä terävät kuin mun kynnet nyt :D. En saa niin pahaa jälkeä aikaiseksi.

makso 45e+lakkaus 9e, sörkässä. Ja kyllä niihin kynsiin tottuu, muutaman ekan päivän ajan saattaa olla kömpelö olo, mut sit niit ei ees enään huomaa... tietty jos jotku jumalattoman pitkät ottaa yks kaks saattaa totuttelu viedä kauemminki.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
makso 45e+lakkaus 9e, sörkässä. Ja kyllä niihin kynsiin tottuu, muutaman ekan päivän ajan saattaa olla kömpelö olo, mut sit niit ei ees enään huomaa... tietty jos jotku jumalattoman pitkät ottaa yks kaks saattaa totuttelu viedä kauemminki.

Mä en ota kovin pitkiä :).

pitää sit aina muistaa et opiskelijat ei välttämättä osaa vielä niin kestäviä ja kauniita kynsiä tehdä, kun monen vuoden kokemuksen omaavat. Eli ei kannata hermostua, vaikka alkuun kynnet eivät hyvänä niin pitkään pysyisikään. Kaikille ei sitä paitsi sovi kaikki aineet, riippuu omistakin kynsistä. Eli mikäli yhdet ei sovi, niin toisessa paikassa laitettuna saattaa pysyäkin kauan hyvänä.

mulla on rakennekynnet ja gallerias on muutama kuvakin niistä. huollon joudun tekee 2viikon välein nyt on kyl ollu jo 4viikkoa ja ens perjantain meen huoltaa järkyn näköset on jo.

otatko geeli vai akryli kynnet?

Muista käyttää siivotessa kumihanskoja koska jotkut siivous aineet voivat pehmittää kynsii niin että irtoovat.

Yhteistyössä