saan kai vähän purkaa teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Otti taas päähän..

Anoppi (tietenkin ) (ei oikeesti ole paha anoppi )
soitti miehelle ja pyysi rahaa lainaksi.
Tottakai annamme, mies vaan sanoi ettei jaksa, väsyttää nyt mennä koneelle että pyytää jos mä jaksaisin.

Meillä juuri meen 6v tytön synttärit ja lapsia siis tuli 1 aikaan 6 meidän tyttöjen lisäksi.

Niin anopi siellä puhelimessa etten kai vaan minä ole käskenyt miehen siivota aamulla ennen synttäreitä.. :o miksi minä olisin yksin laittanut kaikki valmiikis synttäreitä varten ..

Mies oli eilen mun veljen polttareissa. mutta ei sis krapulaa. anoppi sanoi kui en minä laittanut kaikkea yksin kun kerran olin kotona..itseasiassa mies on ollut kesälomalla töistä jo pari viikkoa. mä en.

Mua vaan ottaa päähän kun tarvii alkaa nupisee. ja mistä syystä vielä.. ei mies kauhiasti tarvinnut aamulla tehä.
mua vaan ärsyttäää asenne että laittoiko se kamala akka sut siivoamaan...oman lapsen synttäreille

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Otti taas päähän..

Anoppi (tietenkin ) (ei oikeesti ole paha anoppi )
soitti miehelle ja pyysi rahaa lainaksi.
Tottakai annamme, mies vaan sanoi ettei jaksa, väsyttää nyt mennä koneelle että pyytää jos mä jaksaisin.

Meillä juuri meen 6v tytön synttärit ja lapsia siis tuli 1 aikaan 6 meidän tyttöjen lisäksi.

Niin anopi siellä puhelimessa etten kai vaan minä ole käskenyt miehen siivota aamulla ennen synttäreitä.. :o miksi minä olisin yksin laittanut kaikki valmiikis synttäreitä varten ..

Mies oli eilen mun veljen polttareissa. mutta ei sis krapulaa. anoppi sanoi kui en minä laittanut kaikkea yksin kun kerran olin kotona..itseasiassa mies on ollut kesälomalla töistä jo pari viikkoa. mä en.

Mua vaan ottaa päähän kun tarvii alkaa nupisee. ja mistä syystä vielä.. ei mies kauhiasti tarvinnut aamulla tehä.
mua vaan ärsyttäää asenne että laittoiko se kamala akka sut siivoamaan...oman lapsen synttäreille

olisin mäki kilahtanu tollasesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tuollaisella asenteella varustettujen sukulaisten ja tuttujen puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja hyminää puhujan suuntaan. Sillä noita puhujia piisaajapiisaa.

jep. laitoin sille jo lainarahan.. ja kyllä tää taas menee..
Mieskin ärty jo äitilleen ja sanoi etei jaksa kuunnella tuollaisia.

Ärsyttää vaan niin. Osaa olla mukava ..mutta sitten tulee jotain tuollaista.. miksi tarvii. olis niin kiva anoppi ilman tuollaisia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja L-oora:
Sukulaisille ei kannata lainata. :( Ne tulee bumerangina pyytämään aina vaan lisää ja lisää ja lisää...

Kyllä me lainataan jos tarve on ja takas maksetaan ajallaan.. toimii ihan kaikkiin suuntiin.

ärsytti ihan muu asia kuin rahan lainaus

Tää ei nyt kuulu tähän mut tuli vaan mieleen, että kuinka ärsyttävä siskoni voi olla. Hän on muutamia kertoja ottanut puheeksi että kuinka paljon minun miehelläni on rahaa. siis täh, ei sillä mitään suuria säästöjä ole, palkka on n. 2500e/kk brutto, meillä on talo lainaa. Auto saatiin juuri maksettua. Melkeinpä kaikki mitä tulee niin ne meneekin, elämiseen. JOtenkin en vaan voi ymmärtää kuinka siskoni mielestä mieheni on niin kauhean hyvä tuloinen. Minun kk tuloni on n. 1600e brutto ja luulenpa että siskollani ei ole paljoa enempää kuin minunkaan tuloni.

Yhteistyössä