Saan silarit, olen ikionnellinen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jipii!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jipii!

Vieras
Olen kärsinyt rinnattomuudesta, ja ollut masiskin sen takia jo monta vuotta ja häpeillyt itseäni. Päätin jo 15 vuotiaana että jos aikuisena olen yhä rinnaton, otan silikonit. Ja nyt ikää on 22 ja rintoja ei näy eikä kuulu. Raskaudessakaan rinnat eivät kasvaneet. En ole pinnallinen, mutta en vaan tunne itseäni kovin naiselliseksi enkä kiihottavaksi. Ja todellaki teen tämän ihan vain itseni vuoksi, että voisin paremmin. Mies ei alkuun ollu yhtään innoissaan tästä, sano että höpö höpö, kasva aikuiseksi. No nyt mieskin on ymmärtänyt että tämä todella häiritsee minua ja arvatkaa, nyt hän on täysillä tässä mukana. Hän haluaa sitten maksaa koko hoidon, se on niinkuin valmistujaislahja sitten :) Sanoin kyllä että hänen ei tarvitse maksaa mitään, mutta jos kerran haluaa niin ;) Mutta valmistun vasta 2 vuoden päästä, että odotella saa, mutta kai tämä aika menee nopeeta. Onko muita äitejä paikalla, joilla silikonit? Oletteko katuneet? Tai niitä jotka haluaisivat?

no en tasan ottais vaik ilmasiksi saisi? kuka maksaa sit uusinta leikkaukset tai korjausleikkauksen,joka tapauksessahan leikkauksia tulee lisää,ei ne loputtomiin kestä. Mä en halusi mitn vierasta "kumia" itseeni. Olen 25 ja kahden lapsen äiti ja toki imetys yms on jälkensä jättäneet,mutta niin se pitää ollakkin. Pienetkin rinnat ovat kauniita. Itseasiassa kaikki siot tissit mitä lehdissäkin on niin on rumia,pienet alkaa olla enempi arvostuttuja.

Todellakin, joudut käymään leikkauksissa lopun elämääsi, vähintään 10 vuoden välein ja se ei ole halpaa lystiä. Lisäksi voi tulla kipeitä kapseloitumisia jne. hermovaurioita. En ottais.

En ottaisi silareita,en halua tekorintoja tai vierasta materiaalia kroppaani.Mie oon tyytyväinen omiin luomutisseihin vaikkei ne ookkaan täydelliset :).Leikkaus voi mennä pieleen,silarit saattaa joutua uusimaan ja eivät välttämättä tuo sitä onnea ja paremppaa itsetuntoa kuitenkaan.
Mutta itse toki päätät,harkitse tarkkaan hyödyt ja riskit. :)
Joka tapauksessa tsemppiä siulle.

Mä en kestäisi sitä, että pitäisi koko ajan olla riskeeraamassa elämäänsä tissien vuoksi. Tiedän yhden joka innoissaan meni silarit hankkimaan ja tulehdustila elimistössä oli sen jälkeen jatkuva. Aina pitää olla jemmassa rahat korjausleikkauksiin ja ongelmiin. Pieniin rintoihin laitetaan implantit yleensä lihaksen alle ja koko käsien toiminta voi silloin lamaantua.

Sinuna hankkisin ne silarit vasta kun lapsiluku täysi eli kun tiedät ettet varmasti enää imetä ja raskaus ei venytä rintakudosta.

No niinhän siinä voi käydä, leikkaus voi mennä pieleen, mutta otan sen riskin. Tiedän että saisin itseni kokonaiseksi, tuntisin itseni viehättäväksi, miehen silmissä ja itseni. Mies kyllä pitää pienistä, siis erittäin pienistä rinnoistani mutta minä en. Tiedän riskit, ja tiedän että uudestaan leikkauksessa pitäisi käydä 10 vuoden kuluessa. Siltikin olen tätä mieltä, että tämä kannattaa! Haluan olla tyytyväinen itseeni. Vaikka kukaan mies ei sen jälkeen haluaisi koskea minuun, niin en välitä, kunhan itse olen tyytyväinen ja vihdoin sinut itseni kanssa. Muuten minussa ei ole vikaa, tai siis en todellakaan halua mitään muita leikkauksia jne kuin tämän. Enkä aio ottaa mitään palloja, hyi, vaan haluaisin sopusuhtaiset rinnat vartalooni ja sellaiset luonnolliset.

[QUOTE="vieras";23993091]Todellakin, joudut käymään leikkauksissa lopun elämääsi, vähintään 10 vuoden välein ja se ei ole halpaa lystiä. Lisäksi voi tulla kipeitä kapseloitumisia jne. hermovaurioita. En ottais.[/QUOTE]

Näimpä.
Itse olen joutunut ravaamaan kivulaisissa leikkauksissa sairauteni vuoksi,eikä tulisi mieleenkään enää vapaaehtoisesti riskeerata terveyttäni tuollaisen takia.
Kivutontahan se leikkauksen jälkitila ja paraneminen ei taatusti ole, varsinkaan jos tulee vähänkään ongelmia ja komplikaatioita.
Olisi karmivaa tietää että joutuu loppuikänsä ravaamaan noissa leikkauksissa ja kärsimään kivuista,yhh.

Mulla aivan sama tilanne. Ei rintoja ollenkaan ja ikää 22 vuotta lapsia 2. Kuukauden päästä menossa leikkaukseen ja olen aivan onneissani että vihdoinkin saan naiselliset muodot yläkroppaan. Mies on tukena asiassa ja tietää syyn miksi menen tähän operaatioon.

ihanaa! olen iloinen puolestasi. itse olen 22-vuotias yhden lapsen äiti eikä tisseistä tietoakaan. asia ahdistaa itseäni paljon. paidat eivät istu kivasti ja en tunne itseäni naiselliseksi ilman minkäänlaista tissivakoa. todellakin niiden silikonien ei ole pakko olla valtavat jättirinnat vaan olisi mukava, jos edes a-kuppi täyttyisi kivasti.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Mulla aivan sama tilanne. Ei rintoja ollenkaan ja ikää 22 vuotta lapsia 2. Kuukauden päästä menossa leikkaukseen ja olen aivan onneissani että vihdoinkin saan naiselliset muodot yläkroppaan. Mies on tukena asiassa ja tietää syyn miksi menen tähän operaatioon.

Oi, tsemppiä sitten vaan. Minulla on vielä pari vuotta odotettava, mies kun sanoi että kun on koulut käyty ja todistus näyttää niin hän antaa ne minulle valmistujaislahjaksi ;) Itse toki maksan osan kuitenkin, en voi antaa hänen maksaa koko hommaa. Se olis jotenki iljettävää...
Otatko suomessa vai virossa? Ja missä, kuka leikkaa? Itse aion ottaa suomessa.

ihanaa! olen iloinen puolestasi. itse olen 22-vuotias yhden lapsen äiti eikä tisseistä tietoakaan. asia ahdistaa itseäni paljon. paidat eivät istu kivasti ja en tunne itseäni naiselliseksi ilman minkäänlaista tissivakoa. todellakin niiden silikonien ei ole pakko olla valtavat jättirinnat vaan olisi mukava, jos edes a-kuppi täyttyisi kivasti.

Niinpä, en tiedä mitä näistä saa, minulla on varmaan joku aa- kuppi? En edes tiedä, käytän aina liian isoja rintaliivejä kun en ikinä ole löytänyt sopivia. :( Ajattelin että jos saisin b kupin niin voisin hymyillä joka päivä tauotta :) hehee...

Menen viroon ja jyri kullamaa leikkaa. Fin-est paikan kautta siis menen leikkaukseen. Täytettä tulee muutamia desejä jotta olen lopulta tyytyväinen kroppaani. Ja anatomiset, eli näyttävät luonnollisilta :) Suomessa on se että maksavat sen 8000€ + tukiliivit ja lääkkeet. Virossa huomattavasti parempi työnjälki ja hinta joka sisältää kaiken.

Niinpä, en tiedä mitä näistä saa, minulla on varmaan joku aa- kuppi? En edes tiedä, käytän aina liian isoja rintaliivejä kun en ikinä ole löytänyt sopivia. :( Ajattelin että jos saisin b kupin niin voisin hymyillä joka päivä tauotta :) hehee...

no aika outo maailmankatsomus et rintojen takia hymyilisit loppuelämäs. Hei nyt järki käteen elämä on muutakin kun rinnat.... Ihmiset ottaneet paljon silareita,kyllä varmasti lähitulevaisuudessa aletaan enempi puhua sitten niistä ongelmista mitä niistä seuraa. Parempi pienet rinnat kun pieleen mennyt lopputulos... Kasva aikuiseksi sisältä niin et travitse tollasta vöyhkää... terv. aikasempi äippä 25 ja luomuilla mennään...

Minulla on ollut yli 4 vuotta Kullamaan leikkaamat upeat rinnat.Aiemmin häpesin miehenikin seurassa kärpäslätkiäni,mutta nyt niistä voi olla ylpeä.Sen lisäksi, että olen nyt hyväkroppainen kahden lapsen äiti, myös seksielämäni on parantunut.Puhumattakaan mitä muutos teki itsetunnolleni.Mieheni on selkeästi ylpeä nuorekkaasta vaimostaan :)

Toi freakyfred ei näytä mitään! :( mutta täällä vähän freaky meininkiä ainakin jotkut nuista :o http://glamouriajakauneutta.blogspot.fi/2013/01/tyttoja-naisia-beibeja-misuja-ja.html

Joo, tosiaan nuo implantit pitää jossain vaiheessa vaihtaa. 10-20 vuotta olis tuo aika.... Pääasia on, että rahaa löytyy sitten, kun vaihdon aika tulee. Mun ystävällä on ollu silikonit 15 vuotta. Hänen pitäs vaihtaa, mut rahaa ei ole. Teki konkurssin ja luottotiedot meni eli ei saa lainaakaan. Mutta...silokonit on jokaisen oma valinta.

Tosta ylläolevasta blogista löytyi tämmönen http://glamouriajakauneutta.blogspot.com/2013/04/mita-kannattaa-ottaa-huomioon-ennen.html

Ihan hyviä pointteja.

On se mahtava että nuoret naiset korjaavat päänsisäisiä itsetunto-ongelmia silikonitisseillä. Kai ymmärrät, että vika on pääsi sisällä, ei tisseissä?
Olen muuten tehnyt sellaisen huomion, että en tiedä kenenkään älykkään ihmisen laittaneen silikoneja. Sen sijaan näitä toisen äärilaidan ihmisiä löytyykin sitten vaikka muille jakaa..

Jotenkin säälin ihmisiä, jotka kuvittelevat että mies haluaa heitä enemmän silikonitissien tms. myötä, itsetunto automaattisesti nousee pilviin, jne. Ja sitten omat tarpeet laitetaan lapsen edelle (et varmaan sitten imetä lapsiasi..).

Minä ainakin rakastan tissejäni, koska olen saanut ruokkia niillä lapseni :) Viis siitä, vaikka vähän muuttivatkin muotoaan (eikä todellakaan positiiviseen suuntaan).

Kyllähän jokaisella bimbolla pitää silikonitissit, hiustenpidennykset, ripsienpidennykset ja rakennekynnet olla!

Johonkihan se on panostettava, jos päänsisältö on tyhjää täynnä :D

että minkä takia ap leimataan täällä bimboksi. Ymmärsin että ap:n tissit ei ole semmoiset somat, pienet, käteensopivat, ja muissa määrin oikein täydelliset, vaan että niitä ei ole lainkaan. Käykääpä googlessa ja laittakaa hakusanaksi vaikka "very small breasts" tai "tubulaariset rinnat" ja tsekatkaa sieltä vain ne kaikista pienimmät tisut, niin saatte jonkunlaista vertailukohtaa. Ja miettikää samalla tilanne omalle kohdallenne.

Olen itsekin TODELLA pienirintainen, alle a-kupilla mennään. Ja voin kertoa että kyllä tasan syö naiseutta. Silareita vakavasti miettinyt, toistaiseksi kuitenkin pärjännyt reippaasti topatuilla liiveillä, että edes joku loimi istuisi jollain tavalla. Lempiasusteeni onkin jostain kumman syystä huppari.

Vastapainoksi olen jumpannut ja kyykännyt ahterini oikein tiukkaan kuntoon, että voisi edes jollain kompensoida rinnattomuutta ja olla näyttämättä pikkupojalta.

Yhteistyössä