Saanko avautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miehen työt loppuu. Kattellaan muualta ja täältä, mutta näyttää siltä, että muutto on edessä. Mä oon ihan kuitti jo nyt. Kuvittelen sitä tavaran määrää, asunnon myynti jne, oman työpaikan vaihto, lasten koulun vaihto jne.

Mua vaan itkettää. Eikä miehelle voi avautua enää tästä asiasta. Kun ei kerran voi miehen päähän mennä, niin ei voi :(

Sanokaa nyt jotain..en jaksa.

sulla on työpaikka, niin eikö hetken aikaa voisi katsella sieltä samalta paikkakunnalta tai naapurikunnasta töitä. Ei tarvitsisi välttämättä muuttaa. Koska jos muutatte kauemmas, niin joudut itsekin varmaan työpaikan vaihtaa. Eikös asuntolainaankin voi saada muutosta( maksaisitte vaikka korkoja jonkin aikaa tms. ), ja maksaisitte myöhemmin sitten enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks pitää muuttaa? Älä murehdi etukäteen, tulee kaksinkertainen murhe. :hug:

Koska miehellä olisi muualla töitä, tietty siksi.
Mitä mä saan mun murehtimiselle, en saa itelleni mitään :(

Höh. Eikö mies voi kulkea pidempää työmatkaa/odottaa hetkisen josko niitä töitä löytyisi kotiseudulta? Kurjaa jos kaikkien pitää muuttaa yhden työpaikan vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mut jos:
sulla on työpaikka, niin eikö hetken aikaa voisi katsella sieltä samalta paikkakunnalta tai naapurikunnasta töitä. Ei tarvitsisi välttämättä muuttaa. Koska jos muutatte kauemmas, niin joudut itsekin varmaan työpaikan vaihtaa. Eikös asuntolainaankin voi saada muutosta( maksaisitte vaikka korkoja jonkin aikaa tms. ), ja maksaisitte myöhemmin sitten enemmän.

Ollaan hetki jos toisenkin katteltu töitä täältä ja lähikunnista.
Mun työ ei elätä tätä perhettä. Osa-aikatyöläinen.
Laskut pitää pystyä maksaan, joten pakon edessä ollaan nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miks pitää muuttaa? Älä murehdi etukäteen, tulee kaksinkertainen murhe. :hug:

Koska miehellä olisi muualla töitä, tietty siksi.
Mitä mä saan mun murehtimiselle, en saa itelleni mitään :(

Höh. Eikö mies voi kulkea pidempää työmatkaa/odottaa hetkisen josko niitä töitä löytyisi kotiseudulta? Kurjaa jos kaikkien pitää muuttaa yhden työpaikan vuoksi.

Minä en jaksa elää erossa. Meillä on suuri perhe.

Yhteistyössä