Saanko ihmetellä teitä jotka olette varattuja ja pyöritte täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27691774]Juu, ei kyllä meidän parisuhteessa vetelisi tuollainen. Ehkä sitten ollaan tiukkiksia, mutta eipä mun mies tykkäisi, jos täällä itsestäni kuvia esittelisin, enkä minä tykkäisi, jos mies täällä toljottaisi suu auki naisten kuvia kuin ei ennen vähäpukeista olisi nähnyt.[/QUOTE]siis missä täällä on noita vähäpukeisia naisten kuvia!?!?!? en ole nähnyt yhtäkään missään ketjussa:'(

[QUOTE="vieras";27691798]Jaaritijaaritiketjussa, jonka nimeä en muista. Se, joka venyi satojen sivujen mittaiseksi ja nyt on perustettu uusi.[/QUOTE]ihme kun en ole nähnyt kun ei kiinosta kyseisen ketjun seuraaminen. miksi sinä sitä luet jos kerran sisältö häiritsee?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä*;27686597:
miten te voitte niin avoimesti flirttailla toistenne kanssa,välillä ihan kunnollakin.Jutut seilaa alapäässä ja seksissä ym. Tietääkö teijän puolisot että te flirttaatte täällä avoimesti ja aika rankastikin välillä? ja jos tietävät niin mitä mieltä ovat? sallitteko te puolisonne flirttaavan netissä muiden kanssa? vai oletteko pitänee asian puolisolta salassa?

minä teen mitä haluan ja mutta niin että en satuta ketään!

[QUOTE="vieras";27691798]Jaaritijaaritiketjussa, jonka nimeä en muista. Se, joka venyi satojen sivujen mittaiseksi ja nyt on perustettu uusi.[/QUOTE]

Eikös vanhassa ollut tuhansia sivuja :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27692111:
Olin melkein kirjoittamassa, että on olemassa hieno raja sen välillä, mikä on harmitonta ja vitsikästä flirtahtavaa läppää, ja mikä on sitä tissi- tai persevaon esittelyä, tai pelkkää navanalusjuttua.

Mutten tiedä, onko se nyt niin hieno raja, aika pitkä matka on toisesta toiseen. Mun mielestä.

ai tissivaosta persvakoonko... :xmas:

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Mjoo, ihmettelen kyllä myös vähän, mutta mitäpä se mulle kuuluu.
Esim. Sangrian miehelle vois kuulua se, että hilluu täällä omalla naamallaan ym. ja jakelee jotain vähäpukeisia kuvia itestään :heart:

Kertokaa sen miehelle ihmeessä jos tunnette. :D

Mjoo, ihmettelen kyllä myös vähän, mutta mitäpä se mulle kuuluu.
Esim. Sangrian miehelle vois kuulua se, että hilluu täällä omalla naamallaan ym. ja jakelee jotain vähäpukeisia kuvia itestään :heart:

Kertokaa sen miehelle ihmeessä jos tunnette. :D

Mutta mitä ihmettä se meille kuuluu mitä kukakin tekee?
Ja varsinkaan - mikä velvollisuus olisi mennä kenenkään puolisolle mitään sanomaan..
Mistä me kenenkään suhteita tiedetään, varsinkaan sitä millä tolalla suhde on?

Ei niitä saa ihmetellä, eikö se oo käyny jo selväksi? :D

En mä kyllä kumppanin kannalta lähtiskään ihmettelemään, enempi ihmettelen et miten joku jaksaa?!
Tulee flashbackit jonneki ala-asteen yläluokille ja niille hihhih-hassunhauskolle tunneille, joissa jutut oli suunnilleen tasoa "annaks kumin? *merkitsevä katse* ai haluutsä KUMIN? *hihittelyä* Otatko tuon kynän? -Kynän? *tirskuntaa*" jne.

Vahva tämä

Öö, se on sanonta? En uskois että ainoakaan mies tulis kauhistelemaan lähes paljastavia kuvia :D Ja sanoin jo aiemmin tässä ketjussa ettei yhdessäkään kuvassa näy mun naamaa, enkä ole muitakaan naamakuvia tänne laittanut enkä aio laittaa.

Ja ei, ei se mikään alusvaatekuvakaan täysin ollut kun oli paita päällä. Kamalaa kauhistella kuvia joita ei oo edes nähnyt :laugh:

Älä anna noiden vetää sua uudestaan puolustelemaan asiaa mitä sun ei tarvitse puolustella.ei se kelleen kuulu. Eikä tämä oikeasti kiinnosta edes juuri ketään paitsi muutamaa elämänsä hukannutta höyrypäätä jotka taitaa tasaseen tonkia tiimarinvihon kanssa muidenkin elämiä. Kyllä niitä mieleltään sairaita löytyy kaikenlaisia.

Yhdet on juurikin näitä vesilasissa myrskyjä nostattelevia toisten tirkistelijöitä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua hämmästyttää sen lisäksi että bimbot lähettelee levittelykuvia näille nörttimiehille jotka täällä pyörii, se, että miten ne joilla on kumppani, ovat jatkuvasti täällä.
En mä ainakaan viittis olla jossain liitossa kaksplusriippuvaisen kanssa.
Eikö sitä juttuseuraa kotoa löydy, jos ollaan naimisissa?

Älä anna noiden vetää sua uudestaan puolustelemaan asiaa mitä sun ei tarvitse puolustella.ei se kelleen kuulu. Eikä tämä oikeasti kiinnosta edes juuri ketään paitsi muutamaa elämänsä hukannutta höyrypäätä jotka taitaa tasaseen tonkia tiimarinvihon kanssa muidenkin elämiä. Kyllä niitä mieleltään sairaita löytyy kaikenlaisia.

Yhdet on juurikin näitä vesilasissa myrskyjä nostattelevia toisten tirkistelijöitä.

Sama suomeksi: Älä vaan lopeta niiden tissipillukuvien laittamista, kun muualta en näin helpolla niitä vielä ole onnistunut saamaan. Seksichateissäkin vaan ivaavat ja pilkkaavat. Onneksi löysin tämän kaksplussan, missä teitä huomionkipeitä naikkosia on pilvin pimein, niin saa tällainen nillittäjäkin iloa elämäänsä.

[QUOTE="vieras";27693168]Sama suomeksi: Älä vaan lopeta niiden tissipillukuvien laittamista, kun muualta en näin helpolla niitä vielä ole onnistunut saamaan. Seksichateissäkin vaan ivaavat ja pilkkaavat. Onneksi löysin tämän kaksplussan, missä teitä huomionkipeitä naikkosia on pilvin pimein, niin saa tällainen nillittäjäkin iloa elämäänsä.[/QUOTE]

Täysi peesi tälle!

[QUOTE="vieras";27693166]Mua hämmästyttää sen lisäksi että bimbot lähettelee levittelykuvia näille nörttimiehille jotka täällä pyörii, se, että miten ne joilla on kumppani, ovat jatkuvasti täällä.
En mä ainakaan viittis olla jossain liitossa kaksplusriippuvaisen kanssa.
Eikö sitä juttuseuraa kotoa löydy, jos ollaan naimisissa?[/QUOTE]

Mua ihmetyttää että sua ihmetyttää noin kovasti:D

[QUOTE="vieras";27693168]Sama suomeksi: Älä vaan lopeta niiden tissipillukuvien laittamista, kun muualta en näin helpolla niitä vielä ole onnistunut saamaan. Seksichateissäkin vaan ivaavat ja pilkkaavat. Onneksi löysin tämän kaksplussan, missä teitä huomionkipeitä naikkosia on pilvin pimein, niin saa tällainen nillittäjäkin iloa elämäänsä.[/QUOTE]

Hyvin sanottu tosta mammanpojasta. :D

Öö, se on sanonta? En uskois että ainoakaan mies tulis kauhistelemaan lähes paljastavia kuvia :D Ja sanoin jo aiemmin tässä ketjussa ettei yhdessäkään kuvassa näy mun naamaa, enkä ole muitakaan naamakuvia tänne laittanut enkä aio laittaa.

Ja ei, ei se mikään alusvaatekuvakaan täysin ollut kun oli paita päällä. Kamalaa kauhistella kuvia joita ei oo edes nähnyt :laugh:

Minä näin jonkun kuvan jossa olit haarat levällään. paljaat jalat oli niin auki ku ne saa, ja keskellä näky musta aukko. Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
Mun tuli ihan pettynyt olo, että joudun sellasta paskaa kattelee tällä(kin) palstalla.
:(

Lispetti onneksi kuitenkin jaksat puolustaa aina kaksplussan nörtti-nettirunkkareita,niin ei heillä ole ulkopuolinen olo täällä,kun oikeessa elämässä on,nyyyyyh

Ei täällä mtn nörttejä ole, soot nyt erehtyny palstasta.

Yhteistyössä