Saanko ihmetellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Onko jonku mielestä Ari Koivunen jotenkin namu, hottis tai miten niitä teini-idoleita nyt kutsutaankaan? Paksut kulmakarvat, huono iho, kamala "hymy", ompelulangan paksuiset käsivarret jne. Pieni, ällöttävä, pissi noussut päähän. Korvat kuin Röllillä.

tässä nylyajan yhteiskunnassa ulkonäkö on kaiken a ja o. mitä paremmalta näytät sitä enemmän sinua palvotaan.... muulla ei siiten niin ole väliä. minä itse pidän Ari koivusen upeasta äänestä ja siitä että hänelle suo hyvää sillä helppoa ei ole varmasti ollut hänelläkään. Jokainen on sen näköinen kuin on. parasta kai siinäkin että hän ei yritä olla mitään vaan ihan oma itsensä omine tapoineen ja vikoineen. Kyllä aina arvostelioita riittää ja aina negatiivistä palautetta. harmi!

Ikäisensä näköinen, oli iho hyvä tai ei. Mut mun makuuni "hiukan" turhan nuori.. Ääntä jätkällä on kuin pienessä kylässä ja osaa sitä käyttää. (Ääntä siis.) Se laskettakoon isoksi plussaksi, joka varmaan on tossa työssä se tärkein.

Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää:
äänikään ei ole erikoinen, ihmettelen miksi sitä aina kehutaan

sama täällä! tiedän tyyppejä joilla kajahtaa vielä komeammin, mut vaan Artsa meni idolssiin. mutta muuten jätkällä ei vielä ulkoinen habitus ja se ääniala kohtaa :D

Teidän mielestä Ari on lapsi ja sitten haukutte sen kusipääksi ja vaikka miksikä. Vähän parempaa kieltä vois kuvitella käytettävän lapsesta!
Tuskin kovin moni teistäkään on Arin makuun! Ja miksi ihmeessä teinien (ja lasten) idolin pitäis olla kaksplussan mammojen mieluinen ulkonäöltään?
Meidän 8v. on ihan rakastunut, vaikka äidillä onkin erilainen mies maku. Mutta ei mun silti tarvi haukkua Aria rumaksi ja kusipäiseksi tai miksikään muuksikaan. Moniko teistä on saanut valita ulkonäkönsä syntyessään? Esim. sen, onko hampaat suorassa vai ei?

Yhteistyössä