Saanko kertoa teille miten kusetan yhtä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Anteeksi pakko purkautua.
eräs mies joka on varattu pelehtii mun kanssa siis ei mitään seksiä ole ollut mutta sitä se tahtoisi.
Loukkasi mun ystävää sanomalla että on sinkku yms muuta paskaa,varattuhan se oli.
Noh laitoin sille viestiä että olipa kiva tavata silloin ja silloin ja leikin ihan tyhmää kun laittoi ettei muista mitään jne..
nyt kuitenkin jutussa ihan täysillä mukana kun vihjaillut että saa multa seksiä jne..
Meinaan olla julma ja pyytää sinne hotelliin sen vaimon vastaan.
Pitäisi pitää huoli omista asioista mutta mies kehuskellut kuinka kuppaa vaimoltaan rahat ja tämä elättä heidän lapset jne..
Sekavaa tekstiä sori.
Teenkö teistä kovin väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Oikein teet!

Mun ystävä oli et ihan oikein mutta kaverit ovat et hyi sä olet törkee mitä menet niiden asioihin puuttumaan!
Mua vain jotenkin tökkii äiti lasten kanssa kotona jota mies hyväksi käyttää taloudellisesti ja käy nussimassa ties mitä tolppaa reissullaan!

Onko vaimo tietoinen tuosta ja mukana suunnitelmassa? Jos ihan tietämättömänä tulee, voi olla aika iso kolaus kerralla. Kannattaa myös miettiä, miten pohjustat asian vaimolle ilman, ettei pidä sua miehen rakastajattarena ja ala kantaa kaunaa.

Muuten täysi kannatus täältä, ei armoa valehtelijapettureille.

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Onko vaimo tietoinen tuosta ja mukana suunnitelmassa? Jos ihan tietämättömänä tulee, voi olla aika iso kolaus kerralla. Kannattaa myös miettiä, miten pohjustat asian vaimolle ilman, ettei pidä sua miehen rakastajattarena ja ala kantaa kaunaa.

Mä aloin pohjustamaan tuota vaimon asiasta tietoisuutta niin että pyysin hänet kahville kertoen että voiko vain tulla että asia selviää paikalla.Kerroin asian taustan ja annoin hänelle luettavaksi viestit mitä on ystävälleni tuo mies laittanut ja minulle.
Raivosi alkuun mutta tajusi ettei ole meidän syymme vaan miehen mitä tekee.
Nyt sovittu miehen kanssa perjantaille tapaaminen ja nainen odottaa mun kanssa samassa huoneessa tosin kylppärissä yms että miehen jutut ehtii tulla ilmi miksi on siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:

Mä aloin pohjustamaan tuota vaimon asiasta tietoisuutta niin että pyysin hänet kahville kertoen että voiko vain tulla että asia selviää paikalla.Kerroin asian taustan ja annoin hänelle luettavaksi viestit mitä on ystävälleni tuo mies laittanut ja minulle.
Raivosi alkuun mutta tajusi ettei ole meidän syymme vaan miehen mitä tekee.
Nyt sovittu miehen kanssa perjantaille tapaaminen ja nainen odottaa mun kanssa samassa huoneessa tosin kylppärissä yms että miehen jutut ehtii tulla ilmi miksi on siellä.

No oot kyllä laittanut ittes kunnolla likoon! Rohkea tyttö!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kotihoidontuellako se vaimo sitä miestä elättää??

Naisella on talot yms.Ovat avoliitossa ja lapsia.
Mies työtön/tekee jotain reissuhommaa mutta nyt epäilen onko sekin vain käy kuksimassa jotain naista jossain juttua.

Tuollaset miehet on ihan sikoja. Ja semmoset akat, jotka on mukana miehen touhuissa vaikka tietää että miehellä on vaimo ja lapset. Voi että, mun tekis mieli hakata semmoset ihmiset oikeesti nii huonoon kuntoon että tuntisivat sen sitte koko loppuelämänsä nahoissaan. Aivan oikeen oot tehny!!! Hattua nostelen ja kukkia lähettelen sulle!!

Harmi vaan, että se jota toi juttu eniten satuttaa, ei ole mies, vaan sen vaimo :/

Näinhän se on.
Vaimo on hillinnyt itsensä ja mitä puhumme häntä etoo miehen kaksinaamaisuus kun tulee kotiin ettei mitään olisikaan.
Hyvänä tässä on se vaimo on saanut siirettyä tilit vain omaan käyttöönsä miehelle oli sanonut ,että tehdään joku korollinen saa uuden kortin jne ja on uponnut mieheen,miehellä siis käyttöoikeus ollut naisen tilille.

Yhteistyössä