Saanko mä marmattaa? marmatan kuiteski!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nellustiina

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
5 360
5
38
Miksen mä tuu raskaaksi??? :headwall: siis voi saatana perkele ku ei onnistu millään ja voi ny perkele olla pelkästä ylipainosta kiinni??? mä en enää kestä....oon ollu yksityisella ja sain terot+clomifen kuurin mut mitäää hyötyä ja joulukuulla obn uus aika :'( :'( mä en voi muutaku märistä!!!!!!

huoh ...... onko jollaki ollu ongelmia tulla raskaaksi ja olet kuiteski tullu nii millä?? vai ihan luomusti vaan??

Tää nyt ei tuohon liity, mutta eikös sulla mee tosi huonosti miehes kanssa? Mitä nyt muistelen, niin vähänväliä oot siitä jotain marmattanut. Miksi vauva siihen elämäntilanteeseen? Taitaa olla tarkoituksensa sillä ettet raskaudu tuossa tilanteessa.

Mä olen tullut luomusti, ja ylipainoa on reilusti. Keskenmenon jälkeen meni vuosi ennen kuin plussasin. Mutta ei me sillain "yrittämällä yritetty" vaan jätettiin vain ehkäisy pois ja päätettiin, että tulee kun tulee... Monena kuukautena sain pettyä kun ei tärpännyt. Mutta nyt toivon parasta, että kaikki menisi hyvin. En nyt oikein osaa mitään lohdutuksen sanaa sanoa, pelkkiä kliseitä tulee mieleen...Mutta annan kunnon tsemppihalin :hug: !

Mä tulin :) 3 vuotta tahkottiin ja oltiin sit jo tutkimuksissa, mulla ei just sinä kuukautena tullu olleskaa ovista kun niitä verikokeita otettiin ja lääkäri meinas et tarttis jotain hormoneja syödä...mä en halunnut vielä niitä ottaa ja meinattiin et kattelaan nyt hetki vielä, olin sit tietysti ihan varma et en ikinä tuu lasta saamaan ja ns.luovuin toivosta...ja pari kuukautta siitä olin raskaana..tuotos vetelee unia pinniksessä :)
muoks. ja ylipainoa on :whistle: no laihdutin kyllä' senhetkisestä painosta 10%, et saattohan sekin hiukan vaikuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Tää nyt ei tuohon liity, mutta eikös sulla mee tosi huonosti miehes kanssa? Mitä nyt muistelen, niin vähänväliä oot siitä jotain marmattanut. Miksi vauva siihen elämäntilanteeseen? Taitaa olla tarkoituksensa sillä ettet raskaudu tuossa tilanteessa.

ööö taidat erehtyä nikistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä tulin :) 3 vuotta tahkottiin ja oltiin sit jo tutkimuksissa, mulla ei just sinä kuukautena tullu olleskaa ovista kun niitä verikokeita otettiin ja lääkäri meinas et tarttis jotain hormoneja syödä...mä en halunnut vielä niitä ottaa ja meinattiin et kattelaan nyt hetki vielä, olin sit tietysti ihan varma et en ikinä tuu lasta saamaan ja ns.luovuin toivosta...ja pari kuukautta siitä olin raskaana..tuotos vetelee unia pinniksessä :)
muoks. ja ylipainoa on :whistle: no laihdutin kyllä' senhetkisestä painosta 10%, et saattohan sekin hiukan vaikuttaa...

ahaa åpitää koittaa laihtua toi 10% :D

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

ahaa åpitää koittaa laihtua toi 10% :D

niin, no lääkäri mulle sano et 10% painonpudotus, riippumatta alkupainosta voi edesauttaa raskautumista, jos siis on reilusti ylipainoa

Meillä näin: eka yritettiin pual vuotta, sit tulin raskaaks ja se meni kesken. Sitten yritettiin 2.5 vuotta ja nyt raskaana rv 31 =) molemmilla kerroilla kun tulin raskaaksi oli muutto =)

Monesti tuo pakonomainen tarve tulla raskaaksi estää just sen mitä haluaa. Eli on psykologonen juttu. Kun oikeasti luovutat tuosta asiasta murehtimisen, huomaatkin yks kaks olevasi raskaana. Moneen kertaan todeksi havaittu juttu... Stressi vaikuttaa niin moneen asiaan...Mutta jos ylipainoa jo on, olisi tulevaa raskautta ajatella hyvä, jos saisit painoasi pudotettua. Raskaus lisää kiloja ja niitä sitten on vaikea saada karistettua myöhemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kahden "hormooni" lapsen äiti:
Monesti tuo pakonomainen tarve tulla raskaaksi estää just sen mitä haluaa. Eli on psykologonen juttu. Kun oikeasti luovutat tuosta asiasta murehtimisen, huomaatkin yks kaks olevasi raskaana. Moneen kertaan todeksi havaittu juttu... Stressi vaikuttaa niin moneen asiaan...Mutta jos ylipainoa jo on, olisi tulevaa raskautta ajatella hyvä, jos saisit painoasi pudotettua. Raskaus lisää kiloja ja niitä sitten on vaikea saada karistettua myöhemmin...

No mulla paino putos raskausaikana, melki 15kg...nyt sen on taas hankkinu takas :headwall:

varmaan joku taas nauraa tälle mut me yritettiin 6kk ja ei mitään ja sitte kuulin että greippimehu(foolihappo siinä lähinnä ) vois auttaa eli join sitte kierron alusta 2dl/pv gerippimehua ja siinä kierrossa onnistui. samalla lailla hommailtiin että mä pidän tätä foolihappolisää siinä ratkaisevana tekijänä. foolihappo parantaa siittiöiden selviytymistä ja liikkumista jotenkin. mies joi kanssa mutta vaan koska tykkää siitä. uskokoon ken tahtoo mutta mulla on nyt vauva ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
varmaan joku taas nauraa tälle mut me yritettiin 6kk ja ei mitään ja sitte kuulin että greippimehu(foolihappo siinä lähinnä ) vois auttaa eli join sitte kierron alusta 2dl/pv gerippimehua ja siinä kierrossa onnistui. samalla lailla hommailtiin että mä pidän tätä foolihappolisää siinä ratkaisevana tekijänä. foolihappo parantaa siittiöiden selviytymistä ja liikkumista jotenkin. mies joi kanssa mutta vaan koska tykkää siitä. uskokoon ken tahtoo mutta mulla on nyt vauva ainakin.

Mä en pysty juoda greippimehua ...se maistuu ihan karseelta .... mut pitää nyt yrittää jotain :D kai tää tasta

Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
3 vuotta odoteltiin ensimmäistä, mutta sieltä se kuitenkin tuli, ja taas meni kolme vuotta ennen kuin tuli seuraava. Nyt tuolla köllii 3v6kk tyttö ja 6kk poika. :heart:

Ja ihan luomusti!

:heart: ihanaa no, meil on 5-vuotias tyttö ja ollaan about 3vuotta yritetty kakkosta mut kai se aikanaan mut alkaa vaan epätoivo tulla :D

Nellustiina! Et ole ainoa. :hug:Meillä tulee kohta kolme vuotta täyteen, kun jätettiin ehkäisy pois. Tutkimukset tehty, kaikki kunnossa molemmilla, haikaraa ei silti vain kuulu. On syöty terolutit, clomifenit, pistetty puregonit ja pregnylit. Tehty kolme inseminaatiota, jotka eivät johtaneet mihinkään. Koeputkihedelmöityksen saisimme jo, omilla sukusoluilla, mutta keskeytettiin hoidot toistaiseksi ja luomuilemme taas. Toivoa ei olla todellakaan menetetty, mitään vikaa kun ei ole. Välillä yritetään enemmän, välillä vähemmän. :) Mies lopetti pari kuukautta sitten tupakanpolton, jos siitä olisi apua ja minä yritän pudottaa painoa 10-20kg. Kolme kiloa olen jo vajennut, lääkärissä ei tosin ole missään vaiheessa puututtu painooni.

Me oltiin noin neljä vuotta ilman ehkäisyä, tai lähinnä ajattelin et kilot ehkäisee. Mun bmi oli yli 50. Seksiä oli todella harvoin, kerran viikossa tai kahdessa. Mutta niin vain huomasin olevani raskaana. Nyt sängyssä nukkuu ihana nuhanenä, 11kk poika :D
Raskausaika ei painoa tullut kun kilo tai kaks, mut nyt oon TAAS tullut :(

Yhteistyössä