Saanko mä päättää päiväni, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskaa

Vieras
En vaan kertakaikkiaan enää jaksa!
En saa iloa mistään. Mikään ei tunnu hyvältä. Raha-asiat on perseellään, perhe-elämä on perseellään. Pitäs olla niin ilonen ja onnellinen, kun kuitenkin on koti, töitä, lapset... Niitäkään en jaksa. Mies ei ymmärrä mua yhtään, mitään tukea ei sieltä saa.

Eikä muualtakaan. Ei edes täältä :'(

Et saa päättää päiviäsi. Hae apua ensin vaikka terveyskeskuksesta, sieltä saat lähetteen eteenpäin. Sinulla on lapsia, olet vastuussa. Sinulla ei ole oikeutta tuottaa lapsillesi niin suurta tuskaa. Se vaikuttaa koko heidän loppuelämäänsä.

Sinulla on niin paljon, minkä vuoksi elää. Hae siis apua itsellesi. Sitä on kyllä saatavissa. :hug:

Älä nyt! Kyllä se elämä taas siitä kun tarpeeksi on päähän potkinut. Sama tilanne vähän täälläkin mutta mä en aio luovuttaa!! :) Hankkiudu ammattiauttajan juttusille, ainakin on joku joka kuuntelee, Iso hali. <3

Mun lapsilla on hyvä (tai ainakin parempi kun mä) isä. Kyllä se lapset hoitaa.
Äidittä mä olen itsekin kasvanut ja ekat 30 vuotta meni ihan hyvin. Ei se siis maailmanloppu ole. Niillä voi olla parempikin ilman mua.Nyt ei vaan oikein jaksa enää. Oon jo miettinyt keinonkin valmiiksi. Puuttuu enää rohkeus siihen viimeseen askeleeseen...

En vaan kertakaikkiaan enää jaksa!
En saa iloa mistään. Mikään ei tunnu hyvältä. Raha-asiat on perseellään, perhe-elämä on perseellään. Pitäs olla niin ilonen ja onnellinen, kun kuitenkin on koti, töitä, lapset... Niitäkään en jaksa. Mies ei ymmärrä mua yhtään, mitään tukea ei sieltä saa.

No tuota... Älä nyt päiviäsi päätä. Tai jos niin meinaat, niin päätä ne vaikka hitaasti viinan kanssa. Jää aikaa pohtia. Lähdet vaan pois, häviät... Esmex turvakotiin. Väität siel jot äijä hakkaa yms. Saat jonkin viikon tauon nukkua ja levätä ja pohtia.

Nimimerkki "kesä se on sitten vuonna 2015:kin, jos luoja suo. Ja jos sateinen niin sateenvarjon kans."

Mutta ethän halua lapsille äiditöntä tulevaisuutta? Asiat saa kyllä korjattua - elämässäsi on varmasti paljon hyvääkin. Varaat nyt ajan terveysasemalle ja kerrot tuntemuksistasi --> saat lähetteen psyk.puolelle. Sun on saatava apua! Voimia! :hug:

Elämällä on varmasti vielä paljon hyvää sulle, usko pois. Hae apua vaikka menemällä terveyskeskuksen tai keskussairaalan päivystykseen. Vaikka keskellä yötä! Kerro tuo sama mitä kirjoitit. Masennus on sairaus ja siihen on olemassa tehokasta hoitoa. Sun pitää vaan nyt jaksaa hakea sitä apua, lapsesi eivät varmasti halua sinua menettää. Paljon halauksia ja voimia sulle! :hug: :heart:

Tuota noin, näin ulkopuolisena kun miettii, niin sulla on kuitenkin p e r h e. Mulla ei ole kokonaista perhettä ja arvaa masentaako se kun lapsella ei ole isää.
Voisin paljon paremmin jos isä olisi meidän kanssamme..
Eikö mun pitäis täältä päästä pois?

Miksi haluaisit lapsesikin antaa kasvaa äidittä? Turha sitä kierrettä on jatkaa seuraaville sukupolville. Sinun tehtäväsi on keksiä keinot jatkaa tässä maailmassa. Kyllä se seuraavalle kerralla tulee vastaan kuitenkin tavalla tai toisella.

Yhteistyössä