Saanko mäkin valittaa? Kommentoikaa jotain, pliis.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Kova kovaa vastaan vaan. Turha vetkutella suhteessa, jossa ei oo onnellinen. Sanot miehelles, et asia on nyt niin, että se on joko avioliitto ja lapset tai ero. Miehet on just tollasia saamattomia, ettei mitään tapahdu, ennenku on jo myöhästä. :hug:

Apua, pelottaa eroaminen. Pelkään yksinäisyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
minä olin samassa tilanteessa kuin sinäkin. vaikka biologinen kello ei sinäänsä tikittänyt niin samat pelot kuin sinullakin oli mulla.

neuvot jotka jo oot saanu on ihan varteen otettavia. oletuksena pidettäköön että asiat jolle et itse mahda mitään juuri nyt, niistä ei voi valittaa. mutta sähän voittehdä tuolle tilanteellesi vaikka mitä. kyse on siitä mitä sä haluat elämältäs ja jos mies ei sitä voi sinulle antaa niin asia on sitten niin. niin julmalta kuin se kuullostaakin ja saattaa olla että tää viesti kuullostaa haukkumiselta. se ei oo mun tarkoitus missään nimessä.

mulla oli se ajatus silloin aikoinaan että on kaksi vaihtoehtoa. hyväksy tai hylkää. kuitenkin oon yrittänyt elää elämääni niin että mä oon siinä se päähenkilö, ei kukaan muu. mun toiveet ja haluamiset on ne asiat joihin pitää kiinnittää tarkaa huomiota.

siinä sitten miettiessäni elämää ja mitä mä teen pidin suuni kiinni miehelle (ja ventiloin tuolla vauvakuumeen puolella toivottomissa haaveilijoissa*mainosmainos*) tulikin mies mun luo ja sanoi että nyt olisi korkea aika hankkia ne asukkaat noihin ylijäämähuoneisin.

tilanne oli sillion tosiaan se että mä olin lähössä. rakkautta oli vaikka muille jakaa parisuhteessa, ja sitähän mä halusin. halusin jakaa sen meidän lapsille.mä en silloin enään jaksanut kuvitella meitä yhdessä lasten kanssa koska se teki niin kipeetä.

tästä tuli nyt pitkä vuodatus, mutta et tosiaankaan oo ajatustes kanssa yksin. :hug:

:hug: Kiitos tuesta.

Itkettää kamalasti nää vastaukset jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:hug: Kiitos tuesta.

Itkettää kamalasti nää vastaukset jotenkin.

:hug: Toivottavasti asiat selviää! Älä nyt kuitenkaa jää odottamaan ikuisuuksiin... Kuten joku jo sanoi, miehelläsi on aikaa jahkailla vaikka 6-kymppiseksi, sinulla ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Älä kuitenkaan ala eroa suunnitteleen muiden neuvojen perusteella, teidän pitää puhua vakavasti sun miehes kanssa :hug:

No en, siis ollaan kyllä puhuttu vakavasti jo varmaan vuosi.. Mut kun ei tää tästä ole muuttunut.

En mä tiedä mitä tehdä, ero pelottaa aivan järjettömästi mut ei näinkään ole hyvä.

Yhteistyössä