Saanko minä pestä tuon koiran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Siltä leikattiin pallit tänään ja se on nukutuksessa ollessaan pissinyt olleen. Voitte kuvitella, että haju on melkoinne :x Mutta voiko sen nyt pestä / huuhdella, kun sillä on itsestään sulavat tikit? Kun kuulemma nuoleminen voi sulattaa ne ennen aikojaan, niin miten sitten tuo pesu?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Siltä leikattiin pallit tänään ja se on nukutuksessa ollessaan pissinyt olleen. Voitte kuvitella, että haju on melkoinne :x Mutta voiko sen nyt pestä / huuhdella, kun sillä on itsestään sulavat tikit? Kun kuulemma nuoleminen voi sulattaa ne ennen aikojaan, niin miten sitten tuo pesu?

Jos nuoleminen on kielletty, niin toki kaikki muutkin nesteet.

En kyllä käsitä, miten koiran virtsa voi haista kamalalta, paitsi jos siinä on muutakin eritettä kuten voisi tuossa yhteydessä kuvitella. Avaa ikkuna ja lohduta koiraa.

Saat huuhtoa puhtaaksi, itse asiassa kannattaisikin. Tulehdusten ehkäisyn vuoksi. Myös ulkoilun jälkeen huolehdi huuhtaisemalla tikkialue tarvittaessa puhtaaksi. Vesihän se on vanhin voitehista, paikataanhan tuo alapääkin synnytysten jälkeen tarpeen vaatiessa itse sulavin tikein ja suositellaan vesihuuhteluita usein... ;)

Yhteistyössä