V
"vieras"
Vieras
Eikö ne miehen vaatteet mahdu pyykkikoriin vai mikä on että ne pitää suoraan koneeseen laittaa? Meillä on neljä pyykkikoria. Kaksi pyykkikaapissa (tummat ja vaaleat erikseen) ja lisäksi vessassa ja kylppärissä korit lasten vaatteille. Mä pesen meidän kaikkien pyykit, lastenvaatteet erikseen (kirjavia ja menee kaikki 60:ssä) ja sitten mun ja miehen vaatteet melkein kaikki kahdessa erässä (tummat/vaaleat), toki jotain villavaatteita tms erikseen. En halua että valkoset paidat harmaantuu ja niin niille käy jos pesee tummien kanssa samalla vaikka sitä ei äkkiseltään välttämättä huomaakaan. Mieskin osaa pesukonetta käyttää mut ihan mielelläni hoidan sen homman ite kun oon tarkempi lajittelussa ja pesulämpötilassa (allergiaa) ja tiedän, jos joku vaate on vaikka uusi ja voi värjätä jne.
Siis miksi sun mies ei osaa laittaa pyykkejä koriin vaan laittaa ne koneeseen? Entäs jos ostaisit hänelle oman pyykkikorin? Tai jos ehdottaisit että otat pyykkihuollon kontollesi ja mies tekee sitten muita kotitöitä. Eikö suostu?
Siis miksi sun mies ei osaa laittaa pyykkejä koriin vaan laittaa ne koneeseen? Entäs jos ostaisit hänelle oman pyykkikorin? Tai jos ehdottaisit että otat pyykkihuollon kontollesi ja mies tekee sitten muita kotitöitä. Eikö suostu?