saanko vähän raivota!!?!?! ottaa päähän :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dina*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dina*

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
1 518
0
36
huomenna olisi opintoihin liittyen tärkeä seminaari jossa läsnäolo pakollinen, ja sen jälkeen ois vielä tentti. Poissaoloa ei voi korvata millään tehtävällä vaan osallistumalla jonkun toisen ryhmän seminaariin, mikä tarkottaa käytännössä sitä että en voi saada siitä kurssista arvosanaa, mikä taas tarkoittaa sitä etten pääse näyttöön, ja näin ollen mulla jää äitiysloman jälkeen PALJON enemmän opiskeltavaa kuin oli tarkoitus. Ja valmistuminen siirtyy.

Lapsi sairaana, ja isänsä ei voi olla pois töistä koska ei avuton rötjäke saa kysyttyä pomoltaan palkallista "saikkupäivää", mikä ilman muuta kuuluu kyllä jokaiselle, jos pieni lapsi sairastuu. Menee siis töihin koska ei saa palkkaa siltä päivältä kun ei viitsi sitä pyytää. Ja mie jään sit kotiin.

Ja minä oon kuulemma kohtuuton ja lapsellinen kun en anna ukon mennä töihin. Siis voi argh! Edellisen kerran jääny hoitamaan sairasta lasta joskus viime syksynä, sen aikaa että kävin koulussa, ja meni sitte illaksi töihin. Eipä mulla muuta, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23418918:
No hjuh.

Mä raivoaisin sille miehelle.
Tai tarkemmin ajatellen voisin soittaa sen pomolle ja kysyä ihan itse :D että kun tuo XX ei saa kysytyksi niin itse pitää nyt sitten.....

raivosin jo. Ei tuntunu tajuavan miksi. Syystäkin on ex ja exänä pysyy, voi sissus sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23418965:
Ai, hän on ex...... ai sii. : /

no sama taistelu on käyty yhdessäolon aikanakin joten ei sillä oo mitään vaikutusta asiaan. Että ärsyttää..

ei kai siinä, pitää koittaa edes se tentti järjestää jollekin päivälle.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23418965:
Ai, hän on ex...... ai sii. : /

Hei, ei löytynyt sitä kejua joss ajoit autosi ojaan ja isäsi ei tullut hinaamaan sitä pois niin miten kävi, saitko autosi talliin sulmaan ja miten sait sen pois? =)

Hei, ei löytynyt sitä kejua joss ajoit autosi ojaan ja isäsi ei tullut hinaamaan sitä pois niin miten kävi, saitko autosi talliin sulmaan ja miten sait sen pois? =)

???????

Tänäänkö?

Tänään mä jäin kaikista kirosanoista huolimatta kiinni keskelle pihaa kun tuo aurinko on hiukanko sulatellut.

Aikaisemmin tosiaan hurautin auton ojanpyörtänölle jumiin, liian paljon lunta silloinkin renkaitten alla. Sen veti tielle takas naapurin poika traktorin avustuksella.
En mä silloin isää hälytellyt..... kerta mies oli silloin kotona. Ja naapurin väki traktoreineen.

Tarkoititko että palkallinen poissaolo lapsen sairastaessa kuuluu ilman muuta jokaiselle miehesi työpaikalla vai jokaiselle ylipäänsä?
Koska ei tuollaista automaattisysteemiä todellakaan ole olemassa!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23418918:
No hjuh.

Mä raivoaisin sille miehelle.
Tai tarkemmin ajatellen voisin soittaa sen pomolle ja kysyä ihan itse :D että kun tuo XX ei saa kysytyksi niin itse pitää nyt sitten.....

Täällähän tää sutija raivoaa jo muidenkin läheisille, eikö oma isä ja naapuri riitä enää syyllisiksi?

[QUOTE="huoh";23419067]Tarkoititko että palkallinen poissaolo lapsen sairastaessa kuuluu ilman muuta jokaiselle miehesi työpaikalla vai jokaiselle ylipäänsä?
Koska ei tuollaista automaattisysteemiä todellakaan ole olemassa![/QUOTE]

jokaiselle sillä työpaikalla.

ja vaikkei palkallisesti jäiskään, niin ei se yhden päivän saldo niin suurta lovea sen tilipussiin tee etteikö vois olla kotona.. tai mennä iltavuoroon kun sekin on kerta mahdollista siellä. Mutta kun ei ei ja ei :(

Noh, siinäpä menee sinne töihin, hoidan lapsen ite =) tietää jatkossa olla kysymättä. Kiristää vaan pantaa kun hirveellä tahdilla tehny töitä että sais hyvälle mallille hommat kun en sitte syksyllä palaa koulun penkille, niin nyt se kaikki työ tuntuu ihan turhalta kun viime metreillä käy näin. Ja ei tässä oo koulun puoleltakaan paljon neuvottelemisen varaa kun meillä tosiaan se harjoittelu alkaa ihan pian, ja siihen mennessä pitää olla rästit tehtynä ja tentit tentittynä.. siitä seminaarista puhumattakaan, seuraava tämän opintokokonaisuuden seminaari on ens syksynä vasta.

Onko sulla ketään mummoa, kummia, naapurin tätiä tai ketään muuta, jolle lapsen saisit hoitoon?

Eihän sun oo mitään järkeä jäädä pois koulusta! Sulla on ilmeisesti tämä tulossa oleva lapsikin tälle samalle miehelle? Eli lapsella ei ole edes isäpuolta, jonka kanssa jäädä kotiin sairastamaan?

voi että ap, jotenkinhan sun on pakko päästä sinne koululle :/
Naapuri, voisko jompikumpi omista vanhemmistas olla pois töistä, jos asian selität heille. Tai sit se Mll?

Yhteistyössä