Saappaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja letkukinttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ostin tämmöset pikkujouluihin Mekasta

1458.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä ostin tämmöset pikkujouluihin Mekasta

1458.jpg

Nää on nätit..kestäis miunki jalat kävellä,ku ei oo niin korkeet korot:)

Muoks.Nuo hiukkaskiihdyttimenki kuvien kengät on kivat:)

Tykkään myös. =)

Nuo aikaisemmin linkitetyt ei olleen IHAN mun makuuni.. Näillä on kyllä helppo kävellä, en ole itsekään tottunut korkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
onko valkoset saappaat ihan out?
valkoset on jotenkin niin :p :p et
ei oo..mä ostin just viimetteeks valkoset :p

Ne ois ihanat. Kaipa ne sais pidettyy puhtainakin jollain tavoin. :D

pysyy ne..ja onhan noita hoitoaineita niihin mitä voi laitella =)
mä ostin ihan andiamosta sellaset kääntövarsisaapaat vähän nyörii siel takana ja eikä korkoa..

Noista Joybootsin kengistä tulee mieleen tietyn alan ammattilaiset ja sitä mainetta ei kenkään halua;) Jos nyt et sitten ole muuta kuin keskivertotavis... Seksikkäiden naisten saapikkaiden ei tarvitse olla halvan/muovisen oloiset, vaikka korkoa onkin. Tämä nyt yksi mielipide, no hard feelings;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista Joybootsin kengistä tulee mieleen tietyn alan ammattilaiset ja sitä mainetta ei kenkään halua;) Jos nyt et sitten ole muuta kuin keskivertotavis... Seksikkäiden naisten saapikkaiden ei tarvitse olla halvan/muovisen oloiset, vaikka korkoa onkin. Tämä nyt yksi mielipide, no hard feelings;)

paljon riippuu siitäkin mitä niiden kanssa on päällä..mulla on laidasta laitaan kenkiä ja laitan jalkaan just sellaset kun tykkään vaikka 15cm koroilla :whistle: sen suhteen vahvan itsetunnon omaan et ei hetkauta muiden mielipiteet..se joka arvostelee toista pukeutumisen perusteella on ite hukassa ittensä kanssa :/

:o ihan uskomaton kommentti

ÄitiysLomalaisella oli tosi upeen näköset pitkävartiset mustat saappaat jossain saapasketjussa. Istu siinä Viru-hotellin ikkunalaudalla. Mun mielestä ne oli sikamakeett!

paljon riippuu siitäkin mitä niiden kanssa on päällä..mulla on laidasta laitaan kenkiä ja laitan jalkaan just sellaset kun tykkään vaikka 15cm koroilla :whistle: sen suhteen vahvan itsetunnon omaan et ei hetkauta muiden mielipiteet..se joka arvostelee toista pukeutumisen perusteella on ite hukassa ittensä kanssa :/

Taisit ottaa itseesi? Tuota, puhuin kenkien laadusta, en sinusta:) Olen itsekin omistanut keinonahka saapikkaat 13cm korolla ja kauniithan ne ovat kuvissa, mutta kovin epäkäytännölliset. Ei niillä kävellä 15 asteen talvipakkasilla ja jäisillä pihoilla. Korjautin yhdet piikkikorkoiset saapikkaani eli vaihdatin niihin pitävämmät pohjat ja suutari totesi, ettei näitä kenkiä ole tehty Suonen oloihin ja talvisaappaiksi. Paljon enemmin valitsen kunnon nahkasaappaat, joissa on pitävä korko olkoon sitten piikki tai matala ja joilla voin liikkua myös muulloinkin kuin istua seinäkoristeena! Tässä iässä on jo sen verran itsetuntoa, ettei tarvitse korostaa kengillä persoonaansa, vaan ne ovat osa minua:)

Taisit ottaa itseesi? Tuota, puhuin kenkien laadusta, en sinusta:) Olen itsekin omistanut keinonahka saapikkaat 13cm korolla ja kauniithan ne ovat kuvissa, mutta kovin epäkäytännölliset. Ei niillä kävellä 15 asteen talvipakkasilla ja jäisillä pihoilla. Korjautin yhdet piikkikorkoiset saapikkaani eli vaihdatin niihin pitävämmät pohjat ja suutari totesi, ettei näitä kenkiä ole tehty Suonen oloihin ja talvisaappaiksi. Paljon enemmin valitsen kunnon nahkasaappaat, joissa on pitävä korko olkoon sitten piikki tai matala ja joilla voin liikkua myös muulloinkin kuin istua seinäkoristeena! Tässä iässä on jo sen verran itsetuntoa, ettei tarvitse korostaa kengillä persoonaansa, vaan ne ovat osa minua:)

no en ottanut itseeni vaan heitin ihan yleisesti tuon..ja mua nyt sattuu ärsyttää ihmiset jotka arvostelee toisten ulkonäköä tai pukeutumista...
eipä kaikki noilla kengillä osaakkaan kävellä :whistle:

Yhteistyössä