SÄÄSTÄ SATASIA!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eronnut olen jo monta vuotta sitten ja syynä ei tosin ollut satasten säästö. Nyt pitäis kiireen vilkkaa muistaa esikoinen liittää takaisin seurakuntaan, että pääsee riparille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eronnut olen jo monta vuotta sitten ja syynä ei tosin ollut satasten säästö. Nyt pitäis kiireen vilkkaa muistaa esikoinen liittää takaisin seurakuntaan, että pääsee riparille.

Justiinsa. Sitä vartenhan se seurakunta on, että teinit pääsee riparille...

Alkuperäinen kirjoittaja viksua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Justiinsa. Sitä vartenhan se seurakunta on, että teinit pääsee riparille...

Erosin kirkosta, koska käännyin toiseen uskontoon. Lapsi on kuitenkin kasvanut suvaitsevassa ympäristössä, monet eri uskonnot hänelle tuttuja. Hän itse haluaa palata seurakuntaan ja käydä riparin. Hän tuntee itsensä kristityksi ja ehkä tämä vahvistuu riparin myötä. Minä en omaa uskoani tuputa kenellekään, en edes omille lapsilleni! Jokainen saa uskoa mihin haluaa.

Laitoin muuten jo tuonne toiseen ketjuun, että tämä yllä oleva linkki löytyy myös ainakin meidän kuntamme seurakunnan sivuilta, niin miksi se ei saisi täällä olla? Suvaitsevaisuutta nyt kehiin ja uskonvapaus kaikille!