Saatana, kun on helmee kaupassa tuon pojan kanssa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suosikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suosikki

Vieras
Ikää 2veen pintaan ja osaa olla kyllä nätisti kaupassa, ei vingu mitään tms.

Mutta jos sattuu olemaan huono hetki, väsynyt tms. niin on kuin pirun pikkuveli, huutaa, huutaa ja vielä kerran huuttaa eikä mikään auta.

Olemme tänään taas ilahduttaneet monia kanssaihmisiä läsnäolollamme :( :(

Tuon tyyppistä se on meilläkin ja minulla lapsi on jo 4v. Että välillä hävettää kun lapsi pitää kovaa meteliä ja muut ihmiset katsovat. Jopa pienet lapsetkin (oman lapsen ikäiset) ovat alkaneet katsoa kummissaan, kun meidän lapsi pitää meteliä kaupoissa. Ja ei auta mitkään selitykset, että miten kaupassa kuuluisi olla. Kun hän on väsynyt ja/tai levoton, niin se kyllä kuuluu ja näkyy kauppareissuilla

Jos joku vieras ihminen tulis teidän huutavalta poikaselta kysymään, että mikäs siulla on hätänä, niin yltyiskö huuto, vai hiljeniskö?

Harmittaa aina kaupassa huutavien lasten puolesta kun tietää, että ne olis mielummin jossain ihan muualla. Mutta ymmärrän toki, että kun kaupassa on käytävä niin kaupassa on käytävä.
Se sieppaa, jos vanhemmat alkaa itse raivota sille lapselle :(

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jos joku vieras ihminen tulis teidän huutavalta poikaselta kysymään, että mikäs siulla on hätänä, niin yltyiskö huuto, vai hiljeniskö?

Harmittaa aina kaupassa huutavien lasten puolesta kun tietää, että ne olis mielummin jossain ihan muualla. Mutta ymmärrän toki, että kun kaupassa on käytävä niin kaupassa on käytävä.
Se sieppaa, jos vanhemmat alkaa itse raivota sille lapselle :(

Hiljenisi hetkeksi ainakin, jos ihan vieras tulisi juttelemaan.

Minä en suutu lapselle, mutta käy se hermoon jos isossa kauppakeskuksessa ollaan ja tietää ettei ihan heti sieltä pois päästä.

Yhteistyössä