Saatiin sitten kunnon perheriita aikaiseksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Ette maksa senttiäkään!

Jos on miehen siskon mies on tolleen tehnyt, niin ei teidän kuulu toisten asioita käydä maksamssa pois. Ei ne sitten ikinä opi!

Pakkohan Maijaa ja tyttöä oli auttaa. Siinä samalla myös Mattia, koska Maija ei suostunut jättämään häntä. Villakoiriako heidän pitäisi syödä seuraava kuukausi? Matti olisi voinut joutua vaikka sairaalakuntoon...Mistäs sitäkään tietää... En minä sitä Mattia haluakaan auttaa. :ashamed:

Syökööt villakoiria...tiedän, että te tarkoitatte vain hyvää auttaessanne Maijaa ja tyttöä, mutta koska Matti tulee samassa paketissa niin älkää enää jatkossa auttako.

ei se auta perhettä että pelurin velka maksetaan muiden avustuksella pois. Se pelaa aina vaan, uudestaan ja uudestaan, ja velkaa tulee lisää. Se on satavarmaa se. Joten ainut keino on ettei pelaamista mahdollisteta. Maksamalla mahdollistettiin homman jatkuminen!

Ja varmaa on myös se ettette omianne takaisin saa, koska kaikki tuleva raha menee pelaamiseen ja velkojen maksuun.

Jaa. Ihmiset aina itsen yllättävät. Siis että miten voi tuollaisia ihmisiä olla! Jos aikomus maksaa kaikki takaisin niin eihän silloin pitäisi olla ongelmaa tehdä velkakirjaa. Ei pienintäkään. Jos itse tuollaista palveluysta pitäisi pyytää niin silloin ITSE ehdottaisin velkakirjan tekemistä ja vilkkaasti.

Ikävä kyllä nyt vaikuttaa siltä että lainaa ei ihan heti teille takaisin oltaisi maksettu. Hyvä että sinulla oli järkeä vaatia velkakirjaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Huono valinta teiltä:
ei se auta perhettä että pelurin velka maksetaan muiden avustuksella pois. Se pelaa aina vaan, uudestaan ja uudestaan, ja velkaa tulee lisää. Se on satavarmaa se. Joten ainut keino on ettei pelaamista mahdollisteta. Maksamalla mahdollistettiin homman jatkuminen!

Ja varmaa on myös se ettette omianne takaisin saa, koska kaikki tuleva raha menee pelaamiseen ja velkojen maksuun.

Totta - on vaikea ymmärtää miksi ap haluaa tukea pelaamista. Ehkä hän on vain tietämätön riippuvaisten käyttäytymisestä. Toisaalta tuon lainasumman voi ajatella olevan oppirahoja, mutta kalliiksi tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
No kuule,ei se kyseinen mies jättämistä tarvitse,vaan HOITOA!! Ihme kun nykyään tulee eroja jos tuolla asenteella ollaan.Auttakaa sitä helvetti vie!!!

no helvetti soikoon, minusta se peliriippuvainen mies on kyllä ihan itse vastuussa teoistaan ja vastuussa siitä että ITSE hakee apua jos ei itteään osaa hallita. ja kyllä kannattaa jättää sellanen tyyppi nim.ex oli peliriippuvainen!!

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Stinas:
Siinä se kysymys, ettei toista kertaa peritä.

Ööh..ei. :o :| :ashamed:

no jos perintäkeinona on raajankatkaisu, niin tuskin siinä mitään kuitteja esitellään. Vai sanooko se, että odottakaa heitki, soitankuluttaja-asiamiehelle, minulla on kuitti.

Kuule, jos niitä ruumiinosia on mennäkseen niin sitten menköön, se ei ole teidän ongelma!!! Voi luoja että vielä annoitte ne rahat! Ja olikohan toikaan juttu totta? Jos ne pelas nekin rahat.... ja kohta vaativat taas lisää, vai luuletko että lainaamalla pääsette niistä eroon?!

Alkuperäinen kirjoittaja peliriippuvaisen exä:
Alkuperäinen kirjoittaja aha:
No kuule,ei se kyseinen mies jättämistä tarvitse,vaan HOITOA!! Ihme kun nykyään tulee eroja jos tuolla asenteella ollaan.Auttakaa sitä helvetti vie!!!

no helvetti soikoon, minusta se peliriippuvainen mies on kyllä ihan itse vastuussa teoistaan ja vastuussa siitä että ITSE hakee apua jos ei itteään osaa hallita. ja kyllä kannattaa jättää sellanen tyyppi nim.ex oli peliriippuvainen!!

Jep.
Peliriippuvainen on todellakin avun tarpeessa, mutta eihän ketään voi pakottaa hoitoon...voi toki ehdottaa hoitoon menoa, mutta jos asenne on että "ei mulla oo mitään ongelmaa" niin se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Siinä vaiheessa on ihan fiksua eikä lainkaan alhaista lähteä pois ja ottaa ero.

Yhteistyössä