A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipä ihme ettei meillä tarvitse tapella noistakaan asioista kun osaan kehua lastani ja ohjata häntä aina kehuilla. Eipä tuota motkottavaa ei-sanaa tarvi sanoakaan. Minusta olet täysin kohtuuton vaatiessasi tuon ikäiseltä, ei niitä lapsia hoidossakaan pakoteta istumaan paikallaan vaan lapset oppii sen automaattisesti seuraamalla muita ja ottamalla mallia. Tuon ikäinen on vielä tosi pieni, jos vuoden päästä ei ole oppinut, niin palaa sitten noihin sääntöihisi. Tai laita lapsi tarhaan, siellä osataan opettaa hyvälläkin.
niin kait se sit on... mut kaikki lapset eivät suostu samaan muottiin.. En mä 2v:tä pidä mitenkään tosi pienenä! Kyl sen ikäinen jo oppii, miten pöydässä ollaan. Ja kuten yllä sanoin, ni opettelen ite enempi kehumaan. Mutta kyl meillä EI sanaki tulee olemaan mukana. Mä en vain ole luonteeltani sellainen neuvotteleva ja luoviva, vaan enempiki suoraviivainen.
Jos ootan et laps täyttää 3 ja sit alan opettaan pöytätavoille, ni tämä kämppä on siihen mennessä ruoka tahroja täynnä. Miten luulet et kaikelle tälle käy, jos yhtäkkiä annan lapsen tehdä niin kuin itse haluaa. Kerta se haluaa seistä pöydällä ja levittää kauraryyni paketin lattialle, se saa sen tehdä, ja äiti siivoaa.. ei kiitos