Saatteko/odotatteko saavanne kiitosta..

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no kyllä saan! eihän se oo mies eikä mikään joka ei naistansa arvosta! ;)

:wave: täällä kanssa. välillä naurataa kun en oo mitään tehnyt koko päivänäja mies läheti viestin kuinka arvostaa kun kotona.
kiittää ruuasta ja jos olen siivonnut niin aina kiittää.
mä taa välillä unohdan kiittää kun hän siivonnut :snotty:

Minä teen päivätyöni kotona, (pph) ja poikkeuksetta pidempää päivää kuin mies.
En minä ehdi 4 alle 4-vuotiaan kannsa tekemään kotitöitä päivän aikana, eli yhdessä kyllä tehdään illalla miehen kanssa.
Minä arvostan ja muistan kiittä miestä ja samoin hän minua.
Ainoa, mikä minua riepoo, on se, että mies ottaa joka päivä töiden jälkee tirsat, ja minä en niitä yksinkertaisesti ehdi ottaa missään välissä. Ja yöunta nukutaan kutakuinkin saman verran. Kun asiasta mainitsin, niin vastaus oli, että sen kun otat päikkärit, ei kukaan estä. Mutta sitten jää kyllä kaikki lenkkeilyt ja imuroinnit (mun kotityö) tekemättä...
No, kuolema kuittaa univelan...

no ei me ihan päivittäin suut vaahdossa toisiamme ylistetä siitä, kuinka hienosti kumpikin omat hommansa hoitaa. toisen hommat näkyy täällä kotona, toisen hommat taas tilin saldossa. kun molemmat tulee hoidettua niin elämä rullaa mukavasti.

kieltämättä joskus kun on selvinnyt jostain tiukasta paikasta niin puolison kehut tekee hunajaa sielulle. ja silloin tällöin muistan myös mainita miehelle, että on sillä rautaiset hermot ja minä en hänen työhönsä kykenisi, kun siis valittaa mulle jotain töissä sattunutta. se on multa niinkun kehumista ja mies myös ymmärtää sen, vaikkei tuo nyt kovin ylistävältä kommentilta ehkä kuulostakaan.

Pitäis varmaan viedä nää pienet vieraan hoiviin ja tehdä itsekin töitä yötä päivää, josko sitä arvostusta sitten "tippuis" tännekin..
En vaan näe mitään järkeä siinä että maksan muille siitä että hoitavat mun lapsia jos voin sen tehdä itsekin :/
Huoh, tää on taas niin tätä |O

Yhteistyössä