Saatteko puhua puhelimessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äitikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äitikö

Vieras
Meillä kaksi lasta kohta 4v ja 2,5v. Aina kun olen puhelimessa ja mies ei kotona, aloittavat kauhean riehumisen ja tekevät kaikkea mitä ei saa tehdä!!! Tietävät siis että en voi komentaa, mutta onko tuo enää normaalia????

Tekeekö muilla lapset tuota vai olenko ihan epäonnistunut?

Minä komennan lapsia vaikka olisin puhelimessa, jos ei ole mikään tärkeä puhelu (jota ei voi myöhemmäksi siirtää) saatan sanoa, että soitan hetken päästä. Käyn vähän keskustelua lasten kanssa ja sitten soitan takaisin, ihan rauhassa. =)

Yleensä meen vessaan lukkojen taa puhumaan tai sit kerron jo ennen puhelua et nyt nenä kiinni äiti puhuu!!! Kauhee meuhka menossa kuitenkin aina kun puhelin soi.

meillä lapset 2,5v ja 4v ja meno samanlaista, varsinkin jos äitini on siellä toisessa päässä. Riehaantuvat ihan hirveästi. Minä kyllä komennan vaikka olen puhelimessa. Olen karkottanut USEAN puhelinmyyjän kun on kuunnellut lasten huuta taustalta ja minä vihaisena komennan. Jotenkin ovat halunneet lopettaa puhelun:laugh:

joskus onnistuu, joskus ei. nuorimmainen on 3v ja haluais aina itse tulla siihen puhelimeen, eikä meinaa millään uskoa, että joka kerta siellä puhelimen toisessa päässä ei ole isi.

Riippuu kelle soitan tai kuka soittaa.
Jos luurin toisessa päässä on esim. mummu tai joku kaveri niin poika haluaa tulla puhumaan ja roikkuu lahkeessa.

Jos soitan vaikka jonnekin virastoon niin saan puhua rauhassa. Lapsi kuulee äänestä ja puhetavasta että nyt toisessa päässä on joku vieras.

Joskus jos vaikka isi soittaa töistä ja sil on kiire niin sanon pojalle et lehtimyyjä soittaa, sit puhelu hoituu ilman lapsen höpötyksiä :D

Yhteistyössä