N
nyyh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja sss:Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Alkuperäinen kirjoittaja nyyh:en ole ikinä saanut orgasmia.. en teeskeentele sitä.. en ole yrittänyt itse, tuntuu niin ällöttävältä ajatukselta!
Eikö se tunnu enemmän ällöttävältä, että suostut seksiin etkä saa siitä mitään itsellesi?Olet vaan siinä käytettävänä?
peesaan, mikä ihme naisissa on, etteivät vaadi itselleen nautintoa? ja ei, ei se ole oikeaa rakastelua jos ei saa, sillon nainen on vaan tyydytyspatjana.
en vaan voi ymmärtää en. en osaa kyllä arvostaa yhtään naisia, ketkä vaan ovat pantavana, vaatimatta itse mitään. enkä kyllä heidän miehiäänkään, ei kunnon mies anna naisen jäädä saamatta.
ja kaikki naiset, keillä anatomia on normaali kyllä pystyvät fyysisesti orgasmiin.
kun kaikki ei vain siihen pysty, vaikka olisivat fyysisesti ja anatomisesti täysin normaaleja. aina siihen ei syytä löydy. ja kyllä, minä olen rakastellut vaikken ole ikinä orgasmia saanut. ja ole arvostamatta, helppo se on sinun sanoa et pitäis vaatia jotain jos sitä ei saa yhdynnässä, oman käden kautta tai millään muullakaan keinoin. pitäisikö sitten olla kokonaan ilman, koska sitä ei tule. minä nautin seksistä, nautin vaikken siitä samalla tavoin saa irti kuin mies. silti en ole ikinä syyttänyt miestä siitä etten saa, enkä syytä enää itseänikään. kun ei tule niin ei tule. silloin sen tyydytyksen tunnetta on haettava muulla tavoin.
joku sentään ymmärtää.. tulee itku ku tulee paha mieli muiden syytöksistä.. minä en asialle voi mitään :'(