Saatteko te aina orgasmin harrastaessa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orgasmiton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiireellä ei koskaan kannata rakastella. Laatu korvaa määrän uskon ite niin. Jos himottaa niin parempi et on ilman jos tiedossa on vain pikaiset. Mut jos himoa hakee niin pienen riidan jälkeen se on aivan mahtavaa.

mua huvittaa kun joka toisella on neuvot valmiina miten sen orgasmin saa, mutta jos kaikkea on kokeiltu ja ei tule niin ei tule. eikä ainakaan pakottamalla. miten vaikea on hyväksyä se tosiasia et on ihmisiä jotka ei oikeasti saa koskaan eikä sille mitään sen kummempaa syytä löydy. olkaa onnellisia siitä jos itse saatte. mä luulen et jokainen joka sen orgasmin oikeasti haluaa (kuten minä ) on kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat, joten syyllistäminen tai neuvojen tuputtaminen ei auta eikä helpota.

Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja..:
no satu86, jos toi on sun syntymävuosi niin ehkä sulla vielä joskus ajatusmaailma vähän kypsyy.. :) nuorena sitä suostuukin kaikkeen ihmeelliseen...

ei tarvii kypsyä. pidä omat asiat omana tietona ja anna mun asioiden olla, koska ne ei sulle kuulu.. PISTE. mä elän tän asian kanssa ihan hyvin ja sillä siisti

Mä en oo koskaan saanu yhdynnässä. Ollaan oltu miehen kanssa 6 v yhdessä eikä kertaakaan ole tullut, missähän on vika? Oon kyllä 21 v, ja kaikki on sanonu että kyllä se tulee iän myötä, en jaksa uskoo, kai? Sormetessa saan kyllä

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Alkuperäinen kirjoittaja sivustakatsoja..:
no satu86, jos toi on sun syntymävuosi niin ehkä sulla vielä joskus ajatusmaailma vähän kypsyy.. :) nuorena sitä suostuukin kaikkeen ihmeelliseen...

ei tarvii kypsyä. pidä omat asiat omana tietona ja anna mun asioiden olla, koska ne ei sulle kuulu.. PISTE. mä elän tän asian kanssa ihan hyvin ja sillä siisti

ja vaikka ikää tulis miten niin ei se ole tae orgasmin saamiselle.

Yhteistyössä