Saattuuko kierukan laitto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Mulle laitettiin kierukka kuukausi sitten ja pelkäsin sitä ihan älyttömästi... papa sattui ihan älyttömästi kun otettiin synnytyksen jälkeen joten polvet tosiaan tutisi.

Mittatikku tuntui inhottavalta kun mittasivat kohdun, mutta ei nyt sattunut, mutta sitten koko laittoa en tuntenut ollenkaan!

Maha oli sinä ja seuraavana päivänä menkkakipumaisesti kiepä, mutta panadol auttoi.

Nyt ei ole ollut mitään ongelmia yhdynnöissä yms.!

Ei satu jos kaikki menee niinkuin pitää. Itse olin harjoituskappaleena lääkärille joka laittoi kierrukkaa eka kertaa. Kolmea kierrukkaa yritti laittaa mutta ei onnistunut, neljännen tuli laittamaan kokeneempi lääkäri koska verenvuoto oli runsasta ja pyörryin jo siihen pöydälle.

sattui niiiiiiiiin per.... että meinasin pyörtyä kun läksin nlasta. Itse laitto tilanteessa ei ,mutta jälkikäteen niin kamalasti että jouduin lääkäriin seuraavana päivänä. Sitten se vaan ykskaks helpotti, vuorokauden oli kamalat tuskat.

kun joku täällä joskus kertoi, että kierukan jälkeen miestä ei enään seksipuuhat kiinnostanut, kun langat tuntui yhdynnässä. Onko muilla kierukka aiheuttanut jäätymistä petipuuhissa? Eikö ne langat ole itsestäkin inhottavia (jos siis joutuu jostain syystä kronkkiin)?
Mulle kierukka olis tarpeellinen, mutta pelottaa ihan helvetisti vuoto ja kivut!
Eniten kuullut vaan negaa.

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
kun joku täällä joskus kertoi, että kierukan jälkeen miestä ei enään seksipuuhat kiinnostanut, kun langat tuntui yhdynnässä. Onko muilla kierukka aiheuttanut jäätymistä petipuuhissa? Eikö ne langat ole itsestäkin inhottavia (jos siis joutuu jostain syystä kronkkiin)?
Mulle kierukka olis tarpeellinen, mutta pelottaa ihan helvetisti vuoto ja kivut!

Ei kerta kaikkiaan mitään vaikutusta petipuuhiin. Nyt on kahden vuoden aikana ollut kaks kertaa kuukautiset ja niidenkin aikana pärjää pikkuhousunsuojalla.
Ps. lankoja voi lyhentää

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:

Mulle lääkäri sano, et jokku miehet tosiaan tuntee ne narut, mut aika harvoin kuulemma tuntee. Mutta siis, ne voi käydä lyhentämässä. :)

Meillä ei ainakaan oo jäädyttäny sänkyä lainkaan... ;)

mua sattui kyllä ihan kiitettävästi! mutta lääkärin mukaan johtui lähinnä siitä että olin just synnyttänyt joten limakavot aivan kuivat.. kauhulla odotan että tää poistetaan :snotty:

Miulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta töissä olen vierestä seurannut kierukan laittoja, kun olen avustanut lääkäriä. Toisia se nipistää, toisilla ei tunnu miltään. Muistat vaan ottaa noin tunti ennen toimenpidettä Buranaa 600mg niin ei tunnun niin pahalta, jos on tuntuakseen :hug:
5v. saat laiton jälkeen olla huoleti ehkäisyn suhteen, vuodot ja kivut vähenee tai loppuu kokonaan, joten kyllä sie sen kestät ;)

Yhteistyössä