Sadesuoja Teutonian yhdistelmiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marianne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marianne"

Vieras
Mikä sadesuoja on paras ja istuu parhaiten Teutonia Mistral/Prestige -yhdistelmiin? Siis kankainen, Teutonia omaa läpinäkyvää en varmasti käytä. Plussaa jos sadesuojassa on hyvät heijastimet joka suuntaan!

Mitä tarkoitat tuolla "istumisella"? Siis pitääkö sun mielestä sen olla siistin ja istuvan näköisesti siinä päällä?

Mulla on sellainen Brion sadekankainen musta hyvin hyvin pussimainen, missä on joustavat kuminauhat reunoissa ja hyvät heijastimet. Se on musta täydellinen, kun se on niin joustava ja helppo, että sen saa nopeasti vedettyä päälle, kun sade alkaa, eikä ole niin millilleen tarkkaa, missä asennossa se on, kun se tosiaan joustaa. Siis toimii hyvin, mutta ei se kyllä istuvalta näytä, jos tarkoitit että haluat sellaisen...

[QUOTE="Eee";24366903]Mitä tarkoitat tuolla "istumisella"? Siis pitääkö sun mielestä sen olla siistin ja istuvan näköisesti siinä päällä?

Mulla on sellainen Brion sadekankainen musta hyvin hyvin pussimainen, missä on joustavat kuminauhat reunoissa ja hyvät heijastimet. Se on musta täydellinen, kun se on niin joustava ja helppo, että sen saa nopeasti vedettyä päälle, kun sade alkaa, eikä ole niin millilleen tarkkaa, missä asennossa se on, kun se tosiaan joustaa. Siis toimii hyvin, mutta ei se kyllä istuvalta näytä, jos tarkoitit että haluat sellaisen...[/QUOTE]

Niin, ja unodin sanoa, että mulla on Teutonian Mistralit.

Yhteistyössä