Ora-B:tä suosittelen. Pieni pyöreä harja on kätevin käyttää. Uusimmista iO-sarjasta ei ole kokemusta, muita meillä on varmaan ollut monen monta vuosien mittaan, sähköharjaa olen käyttänyt 90-luvulta saakka. Nykyään noissa taitaa olla ainoastaan kännykkäsovelluksen kautta palaute, itse pidän ajastinyksikkökellosta, mistä näkee ajastuksen, vaikka kaikissa taitaa olla ajastin-nykäys aina 30 sekunnin välein. Harja varoittaa myös liiallisesta painamisesta nykäisyllä, joten se voi sotkea tuota ajastimen havainnointia suutuntumalla. Kalliimmissa rungoissa on siis bluetooth yhteys.
Oral-B:llä on lasten omia harjarunkoja. Aiotko ostaa yhteisen rungon, missä vaihtavat harjaspäätä vai jokaiselle oman rungonkin? Jos päädyt ostamaan jokaiselle myös rungon, kannattaa katsella tupla-runkopakkauksia. Ja vanhoja malleja saa aina jostain edullisesti, kannattaa katsella markettien hinnatkin. Halvimmat perusmallit saa parilla kympillä, mutta jos harjaa olisin ostamassa, ostaisin vähän paremman. Harjaosat eivät mitään halpoja ole, ainakin jos ostaa aitoja merkkiharjoja. Niitä kannattaa ostella, kun tulee sopiva tarjous eteen. Runko on aika pitkäikäinen, mutta akku siitä hiipuu vähitellen. Yksi runko melkein aiheutti minulle sydärin. Sinne oli päässyt kosteutta sisään ja se rupesi käymään itsestään hyllyllä kylppärissä keskellä yötä, kun olin siellä. En ole varmaan koskaan säikähtänyt niin paljoa.
Minusta sähköharjalla saa paljon puhtaamman tuntuiset hampaat kuin perinteisellä harjalla.