Sähköiskumaisia vihlaisuja päässä, muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isku

Vieras
Iskee yhtäkkiä; tuonne oikelle puolelle, takaraivon kohdalle. Kipu on TODELLA kova mutta menee ohitse ihan sekunneissa. Mistä tuo voisi johtua? Onko muilla ollut samanlaista?

joo hei mulla on ollu ihan samaa!!! aina välillä iskee ja joinain päivinä tulee sillee muutaman sekunnin välein. oon aatellu sen johtuvan niskoista,ne ku aiheuttaa mulle muutenki kaiken maailman vaivoja

Minulla on ollut useammankin kerran. Olisko päänahka jotenkin hieromisen tarpeessa tai hartiat olleet jumissa. Ohi on mennyt aina itsestään. Aika inhottava vaiva kyllä,kun päälle tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ua:
joo hei mulla on ollu ihan samaa!!! aina välillä iskee ja joinain päivinä tulee sillee muutaman sekunnin välein. oon aatellu sen johtuvan niskoista,ne ku aiheuttaa mulle muutenki kaiken maailman vaivoja

Onko sulla tullut kauan niitä? Itselle ihan uusi juttu. Ilkeän tuntuista.

Alkuperäinen kirjoittaja isku :
Alkuperäinen kirjoittaja ua:

Onko sulla tullut kauan niitä? Itselle ihan uusi juttu. Ilkeän tuntuista.

on varmaan aika kauan mutta siis silleen ettei välttämättä oo moneen kuukauteen. ja sit taas saattaa ollaa muutaman päivän ajan ehkä että vihloo. ja mulla on kans oikeella puolella takaraivon kohdalla se.

Mulla tulee... Tuntuu siltä, ku jotain piikkiä tungettas hetki kallon läpi. tosi inhottava tunne siis ja sattuu lujaa. Menee hetkessä ohi, ei tarvi lääkettä ottaa. Mulla noi liittyy migreeniin.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mulla tulee... Tuntuu siltä, ku jotain piikkiä tungettas hetki kallon läpi. tosi inhottava tunne siis ja sattuu lujaa. Menee hetkessä ohi, ei tarvi lääkettä ottaa. Mulla noi liittyy migreeniin.

Meillä lapsella tulee tuollaisia. Ei ole kuvattu päätä mutta lääkärin mukaan johtuu lihaksista. Suvussa kyllä migreeniä; oireilisikohan alkavaa sellaista.... hmm....

Yhteistyössä