Sähköposti tulvii mainoksia!!! prkl!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prrrrrrrr..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prrrrrrrr..

Vieras
Hei,
minulla on sähköposti Luukku.com:issa. Joskus erehtinyt joihin kyselyihin vastailemaan ja mun sähköpostini TULVII kaikenlaisia mainoksia "hei, olet voittanut arvonnassamme" tms vastaavaa, kaikki jotain idiootti mainoksia. Miten saan estettyä ne?
Hitto et vituttaa ku viikossa on tullut mainoksia 100 kpl, kokoajan tukossa postilaatikko.

Onneksi olkoon, olet astunut roskapostin ihmeelliseen maailmaan. Niitä ei saa estettyä mitenkään, mutta jossain sähköpostiohjelmissa on ns. spam-filtteri eli kun merkitset postit roskapostiksi, osaa ohjelma tunnistaa jatkossa paremmin roskapostiviestit ja ohjaa ne esim. suoraan roskalaatikkoon.

Minä teen itse niin, että käytän yhtä tiettyä osoitetta vain ja ainoastaan henkilökohtaisena postina. Eli en jaa sitä osoitetta netissä, en kirjaudu sillä mihinkään palveluun jne. Tätä tarkoitusta varten mulla on toinen osoite, jota käytän aina esim. nettiostoksissa yms.

Facebook on muuten yksi iso syypää useimpiin roskaposteihin, koska monikaan käyttäjä ei lue FB-sovellusten tarkempia käyttöehtoja. Useimmissa suosituimmissa sovelluksissa (esim. vaikkapa Kuinka moni vierailee sivuillani jn.) on tarkoituksena kalastella sähköpostiosoitteita ja käyttöluvassa ilmoitetaan pienellä printillä että mikäli asennat sovellukset alat saamaan mainosviestejä.

Hei,
minulla on sähköposti Luukku.com:issa. Joskus erehtinyt joihin kyselyihin vastailemaan ja mun sähköpostini TULVII kaikenlaisia mainoksia "hei, olet voittanut arvonnassamme" tms vastaavaa, kaikki jotain idiootti mainoksia. Miten saan estettyä ne?
Hitto et vituttaa ku viikossa on tullut mainoksia 100 kpl, kokoajan tukossa postilaatikko.

Vaihda gmailiin. Luukku on ehkä surkein sähköposti ikinä.

Jepjep. Mulla oli/on edelleen Netti.fi:ssä (Entinen Jippii, nykysin vissii saunalahti en edes tiedä) sähköpostiosoite jonne tulee päivässä n. 5-10 roskapostiviestiä. Gmailiin ei ole tullut ainuttakaan. Eli suosittelen Gmailiin vaihtamista.

Mulla on luukku juurikin noita varten, mihin pitää tunkea osoite vaikkei olis niin väliksikään. Sitten gmail on oikeaa postia varten ja se osoite on tarkkaan varjeltu.

Yhteistyössä