Sähkötupakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari84_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari84_

Vieras
Olen etsinyt paljon tietoa sähkötupakasta ja sen avulla tupakoinnin lopettamisesta. Sainkin aloitus pakkauksen viikko sitten kotiini, enkä sittemmin ole normaali tupakkaan koskenut, suurin syy halulle lopettaa on se etten halua altistaa lapsiani passiiviselle tupakoinnille.

onko muita jotka on kokeillu?
tietoa sähkötupakasta:
http://e-tupakka.info

ja itse tilasin sähkötupakkani täältä:

http://www.cheap-vaping.com koska tuolla oli halvimmat ja hyvin on toiminut. Tilasin aloituspakkaukseksi tuommosen ego tn ku luin arvosteluja eri sivuilta että se olisi helppo käyttöinen ja hyvä.

[QUOTE="vieras";25123296]Säälittävän näköistä kun aikuiset miehet imee tuollaisia naama vakavana.[/QUOTE]

Huomattavasti säälittävämpää on vetää oikeaa tupakkaa hymy perseessä. Arvostan todella sitä, joka edes yrittää.

onhan se hölmöä, mutta täältä katsottuna näyttää siltä että jengi lopettaa tupakoinnin joukolla, siis nimenomaan sähkötupakan avulla, ja samalla kiroavat kaikki nicorettet ja muut alimpaan hel..kkariin.

ainakin itsellä toimi niin hyvin että oli pakko kehua kavereillekin, nyt monet heistäkin sähkötupakoivat, ja kiittävät kun tutustutin laitteeseen...

Itse oon miettineyt tota kun olen raskaana ja valitettavasti kiskon edelleen tupakkaa :s
Tuskinpa tuossa mitään sen vaarallisempaa ainetta on kun tupakassakaan? (sikiölle meinaan)

Olen monesti miettinyt, miten ihminen pystyy tupakoimaan samalla kun pieni kasvaa sisällä? Jotenkin ei mene päähäni tämä asia??? Enkä nyt halua mitenkään provota, mutta kiinnostaa tietää eikö omia tarpeita ole kuitenkin suhteellisen helppo pistää syrjään pienen hyvinvoinnin kannalta? Et varmaan tupakoisi jos sinulla todettaisiin esim keuhkosyöpä, jossa tupakoinnin lopettaminen on henkiinjäämisen kannalta a ja o??

Ei heru sympatiaa multakaan raskaana tupakoiville. Edes sähkötupakoiville. Juurihan noista oli juttua, ettei voi täysin tietää mitä kaikkia myrkkyjä sisältävät.

Kyllä tässä on tarkotuskin lopettaa, mutta ei se todellakaan aina ole niin helppoa. Joillakin se vaan sattuu olemaan ainut tapa purkaa/lievittää stressiä/turhautumista.

Turhaa selittelyä. Asia on yksinkertainen kun siitä ei väännä monimutkaista eikä uskottele itselleen mitään!! Keksi muita tapoja, niitä kyllä löytyy elämässä jos haluaa yrittää! Sääliksi käy lastasi.

[QUOTE="pippurinen";25126033]Turhaa selittelyä. Asia on yksinkertainen kun siitä ei väännä monimutkaista eikä uskottele itselleen mitään!! Keksi muita tapoja, niitä kyllä löytyy elämässä jos haluaa yrittää! Sääliksi käy lastasi.[/QUOTE]

Huomaa että tuskin olet itse koskaan mitään koukuttavaa päidettä käyttänyt. Toiseksi miks tästä aletaan taas vääntämään kun ei ole tämän topicin tarkotus?

Huomaa että tuskin olet itse koskaan mitään koukuttavaa päidettä käyttänyt. Toiseksi miks tästä aletaan taas vääntämään kun ei ole tämän topicin tarkotus?

Eipä tää topic muutenkaan kauheesti keskustelua kerrytä, joten tuskin häirii ketään. Olen itse tupakoinut 13vuotta ja heti raskaaksi tultuani pystyin kyllä lopettamaan..ei se helppoa ollut mutta HALOOOO kyseessä on lapsi, jota rakastat eniten maailmassa, miten hänelle voi haluta pahaa siksi että itse on säälittävä eikä pysty tekemään ratkaisua, sitä en kyllä ymmärrä, en millään!

Hui, poltatko sä vaikka vauva tulossa?
Eilen lueskelin kirjoituksiasi joissa selitit miten riitelette jatkuvasti miehesi kanssa ja hän LYÖ sinua? Raskaana ollessasi vai aiemmin?

Mua alkaa oikeasti hiukan huolestuttaa sen pienen puolesta. :(

[QUOTE="vieras";25126102]Hui, poltatko sä vaikka vauva tulossa?
Eilen lueskelin kirjoituksiasi joissa selitit miten riitelette jatkuvasti miehesi kanssa ja hän LYÖ sinua? Raskaana ollessasi vai aiemmin?

Mua alkaa oikeasti hiukan huolestuttaa sen pienen puolesta. :([/QUOTE]

Kerran riidellessämme huitaisi kasvoihin, ei ole sen jälkeen koskenutkaan eikä koske meinaan muuten ovi aukeaa ja sulkeutuu hyvin äkkiä. Pyyteli kyllä itkien anteeksi sen jälkeen, mutta olen ennenkin ollut väkivaltaisessa suhteessa niin seuraavaan iskuun(jos tulee) niin loppuu tämä suhde kyllä.

Ja juu poltan toistaseksi, mielummin siihen purkaan stressiäni kun johonkin muuhun typerämpään. On niitä raskauden aikana muitakin paljon pahempia paheita kun tupakointi ja edelleen olen kyllä lopettamassa, jokainen joka meinaa tunkea mut maan rakoon sen takia että poltan, niin antaa mennä, eipä ole multa mitenkään pois.

Kyllä se sähkötupakka on varmasti parempi sikiölle kuin oikea tupakka. Jostain luin että pahin osa tupakasta sikiölle on nimen omaan häkä - koska se johtaa sikiön hapen puutteeseen. Sähkötupakassa ei ole lainkaan häkää, suosittelen sitä jos ei millään pääse raskaana kokonaan eroon tupakasta (mikä tietenkin olisi kaikille parasta).

Itse olin lopettanut tupakoinnin sähkötupakalla, ennen raskaaksi tulemista.

Kysyin lääkärini mielipidettä sähkötupakkaan ja hän ei oikein osannut vastata mitään ennen kuin otti asiasta selvää.

Seuraavalla käynnillä lääkärillä oli selvä näkemys, että jos ei pysty kokonaan tupakkaa lopettamaan, niin sähkötupakka on 100-0 parempi vaihtoehto sikiönkin kannalta kuin normaali tupakka.

voi luoja mitä täälläkin sikiää! hienoa että on varaa moralisoida muita eikä voi tajuta ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia ja koe asioita samalla tavalla! mutta tosiaan suosittelen sähkötupakan ostoa. ja jotku sivut briteissä myös suomeksi! ihan halvinta ei kannata aluksi ostaa kuten itse tein ja heti piti parempi hommata :) ja Sanyo kannattaa ehdottomasti kokeilla! en jaksa uskoa että erööki voi olla vaarallisempaa kuin häkä yms :) toki varmaan kannattaa katsoa e nesteen valmistusmaa tarkkaan raskaana ollessa! esim. valitsisin ehkä usan ennen kuin kiinan :) onnea yritykseen!

Suomenkielinen sähkötupakka kauppa joka toimii suomalaisilla nettipankeilla löytyy tuolta:
http://www.electronic-cigarettes-market.com/fi/
Neste nikotiini maut on todella mahtavia, ihan eri luokkaa kun muut mitä olen kokeillut.

40 vuotta tupakointia takana. Muutama kukausi sitten hommasin sähkätupakkatarvikkeet ja nikonesteet ja tupakointi loppui kun seinään. Olo on kun olisi jumalia huijannut. Ei meinaa uskoa koko asiaa...

Muutaman kerran oikein härnäsin vierastupakalla, että josko siihen takaisin sortuu, mutta ei! On se ainakin minulle ihme vehje...

Yhteistyössä