säilyy avattuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauanko korvike..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kauanko korvike..

Vieras
Poikani on ollut nyt 4 kk täysimetyksellä, mutta ajattelin kokeilla huoliiko hän NAN-korviketta, tarkoitus olisi ihan satunnaisesti käyttää Nania, silloin jos itse olen käymässä jossain muutaman tunnin ajan, niin mies voisi syöttää tarvittaessa poikaa. Tuskin saisin lypsettyä ihan tarvittavaa määrää kuitenkaan.

Eli kuinka kauan avattu nan-purkki säilyy jääkaapissa? Vuorokaudenko? Kumpi on teidän vauvalle sopinut paremmin, Nan vaiko Tutteli?

Meillä viiden viikon ikäinen poika joka saa kaiken korvikkeena kun ei omaa maitoa tule.. Nan maitoa olen käyttänyt alusta asti kun kuulin että se on vatsa ystävällisin.. Meillä siitäkin tullut jonkin verran masuvaivaa aina annosten suurentuessa.. Avattuna säilyy vuorokauden jääkaapissa eikä kerran lämmitettyä saa lämmittää uudestaan.. Muista meillä ei siis ole kokemusta! Toivottavasti meistä oli edes vähän apua..

Ainakin Nan-purkin kyljessä lukee, että säilyy avattuna n. vuorokauden (tosin teksti on tosi tosi pientä ja itsekin hain sitä tietoa purkin kyljestä aika kauan...)

Meillä viiden viikon ikäinen poika joka saa kaiken korvikkeena kun ei omaa maitoa tule.. Nan maitoa olen käyttänyt alusta asti kun kuulin että se on vatsa ystävällisin.. Meillä siitäkin tullut jonkin verran masuvaivaa aina annosten suurentuessa.. Avattuna säilyy vuorokauden jääkaapissa eikä kerran lämmitettyä saa lämmittää uudestaan.. Muista meillä ei siis ole kokemusta! Toivottavasti meistä oli edes vähän apua..

Yhteistyössä