Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Vauva varmaan nukkuu. Mun ainakin kävi aika pitkäksi heräämisiä odotellessa.Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Napanuora leikataan jo silloin synnytys salissa
Onnea ap:lle :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ilkeä:Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Katos ikää.. kertookin jo paljon....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Joopajoo, mutta ei oo mulle tullut mieleenkään (4krt) saman päivän aikana netteillä, mutta jokainen tyylillään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
Joopajoo, mutta ei oo mulle tullut mieleenkään (4krt) saman päivän aikana netteillä, mutta jokainen tyylillään
No saanen udella mitä siellä sairaalassa voi sitten tehdä kun vauva esim nukkuu? Istua ja sylkeä kattoon ja yrittää ottaa sylki kiinni kun se roikkuu siellä katossa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:Alkuperäinen kirjoittaja siina:ja oot jo koneella, eikä ole parempaa tekemistä? onnea kuitenkin!
No saanen udella mitä siellä sairaalassa voi sitten tehdä kun vauva esim nukkuu? Istua ja sylkeä kattoon ja yrittää ottaa sylki kiinni kun se roikkuu siellä katossa?