Sain aika omituisen puhelun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mies lähti baariin kun ollu niin kiireinen ja stressaantunu. No ei siinä mitään.

Tossa äsken soi puhelin ja vastasin niin joku nainen siellä sanoo että miehes on kyllä tallessa että älä hätäile. Olin että mitä hemmettiä, kuka siellä on ja mitä se höpöttää.
Mies on niin kun menny jonkun luo nukkumaan, mitä en nyt kyllä jaksais uskoo mutta kai se on pakko. Mitään ei suostunu sanomaan tää nainen vaikka kuinka tenttasin.
Läppäs vaan luurin kii.

Miehelle tossa soittelin mutta ei vastaa niin tuli mieleen että se on sammunu mutta että mitä se jonnekin muualle menee nukkumaan.

ja yhtään ei ole kyllä miehen tapaista niin pidän aika outona tätä juttua.

ajateltuna voisi kuvitella juuri noin, että miehelläsi ja tuolla soittajalla on suhde, jonka tuo nainen halusi saattaa sinun tietoosi. Toisaalta, löytyy myös sellaisia naisia, jotka valehtelevat ummet ja lammet saadakseen tietyn miehen itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkkiseltään:
ajateltuna voisi kuvitella juuri noin, että miehelläsi ja tuolla soittajalla on suhde, jonka tuo nainen halusi saattaa sinun tietoosi. Toisaalta, löytyy myös sellaisia naisia, jotka valehtelevat ummet ja lammet saadakseen tietyn miehen itselleen.

Kaikenlaisia naisia tosiaan lötyyy.

On voinut vaikka ensin selvittää tietoonsa, että miehesi tosiaan on poissa kotoa sekä puhelin kiinni, äännettömällä tai poissa lähettyviltä, eli että on oikein otollinen hetki lähteä kylvämään epäilystä kasvamaan sisuksiisi, kun et voi saada vastinetta mieheltäsi.

Laskelmoitua kataluutta, mahdollisesti.

Koitin saada tosta numerosta tietoo mutta on salainen.
Eikä mulle se naisen ääni sanonu mitään, ihan outo ihminen.

Mun on aika vaikee uskoo että mies nyt olis menny jonkun naisen luo nukkumaan, tai mistä tiedän mitä ne on sille juottanu.
Ikinä ole ukko jääny minnekään ettei ilmota jos meniskin. Enkä jaksa uskoo että sillä joku nainen olis, kuitenkin palkkasa saanu töistä että ei se nyt aikaansa missään kerkee viettää.

Tais jäädä unet väliin tänä yönä.

Voi helkutti. Tuskin sun mies on vahingossa sinne eksynyt. Laita se ukko koville kun tulee kotiin... Saattaa sitä pikkasen alkaa kaduttaan kun tietää että se ämmä on soittanut sulle ja paljastanut koko jutun..

Yhteistyössä