sain äsken huolestuttavan puhelun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
yks mun ystävä soitti...
se oli yksillä kolmekymppisillä tänään mitkä vietettiin ihan tavallisessa omakotitalossa keskellä tätä tuppukylää.

äsken se soitti tosiaan ja kuulosti jotenki tosi hätääntyneeltä ja itkuselta ja sano, et "ei helvetti, mä oon yksin!! mut on jätetty tänne.." kysyin et minne, niin ehti sanoo et "mä en tosiaan tiedä mitä mä nyt teen, auta, oon siis tääl...tuut-tuut-tuut" ja sen akku loppu :/ :/ :/

vaikka kyseinen henkilö oli kyl selkeesti ottanu jotain, niin jäi kyl hirmunen huoli nyt päälle :(
mä koitin soittaa muutamalle jotka siihen seurueeseen kuulu, mut ei vastannu...

:|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jostain netistä voi saada tietää missä tämä kyseinen känny sijaitsee..? tai voisiko poliisi auttaa...

ei nykysin enää. se palvelu on ainaki soneralta poistunu jo ajat sitte ja esim. dna:lla sitä ei oo ollu ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
jostain netistä voi saada tietää missä tämä kyseinen känny sijaitsee..? tai voisiko poliisi auttaa...

ei nykysin enää. se palvelu on ainaki soneralta poistunu jo ajat sitte ja esim. dna:lla sitä ei oo ollu ollenkaan.

ainakin mun kaveri sai selville oman kännyn sijainnin viime vkl netin kautta.
Mutta sitten kiireesti yhteyttä poliisiin jos ei muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja Nirtsu:
badass, tiedätkö sä missä ne kolmekymppiset vietettiin? Et pystysitkö käymään tsekkaas vaikka jonkun kanssa?

en, oon kaksin nukkuvan lapsen kanssa kotona.
mä odotan viel hetken, koska jos tää kaveri on lähteny sielt bilepaikasta esim.kotiin ku soitti mulle, niin on kotona näillä näppäimillä ja saa puhelimen laturiin.
koitan koko ajan saada porukkaa kiinni jotka tietäis jotain, mut en ihan viel halua poliisia sekottaa tähän, mä en usko et kyse mistään murharaiskauksista on..
seurailen viel tilannetta hetken..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Siis onko tuommoinenkin palvelu joskus ollut??! Järkyttävää :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:
oiskohan kyse siitä et se on jätetty sinne bilepaikkaan yksin tms. ja sil ei oo mitään keinoa päästä pois?

tätä mä epäilen.
mut ihmetyttää miten voi olla huomaamatta ku 30tyyppiä häviää...

Se on sammunu sinne ja muut on ajatellu että nukkukoot.....

tätäkin epäilin, koska tää mun kaveri on ollu kipeenä... on ihan hyvin voinu mennä nukkuu / sammunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja kummallista:
oiskohan kyse siitä et se on jätetty sinne bilepaikkaan yksin tms. ja sil ei oo mitään keinoa päästä pois?

tätä mä epäilen.
mut ihmetyttää miten voi olla huomaamatta ku 30tyyppiä häviää...

Se on sammunu sinne ja muut on ajatellu että nukkukoot.....

Noin muuten kävi kerran mulle :D Silloin kaverit tosin laittoivat viestin mun luuriin, jossa kertoivat mihin baariin menivät. Kun heräsin, en kuitenkaan lähtenyt baariin, vaan ihan omaan kotiini nukkumaan :xmas:

mies laitto viestin et tää mun ystävä on baarissa, mut ihan stanan sekasin ja sekava.... kai se jossai kuumehöyryissä on kännin lisäks... kotiin kohta lähdössä, kaikki hyvin!!!! =)

Yhteistyössä