Sain eilen "turpiini" mieheltäni..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TälläkertaaHarmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TälläkertaaHarmaana

Vieras
Niin, näin siinä nyt kävi. Mies hermostu kun huusin, tönäs lapsen matkasängyn päälle ja paukutti mun päätä seinään, josta heitti mut lattialle ja samalla käsi osu nukkekotiin halkaisten talon katon että mun käden verinaarmulle.. siinä se mua vielä potkas 2 kertaa ja sylki päälle, haukku lehmäks ja käski pitää turvan kiinni. Lopuks heitti mun puhelimen seinään, se rikkoutu. Töiden puolesta tarvitsen välittömästi puhelinta, mutta eipä ole varalla muita puhelimia.

Tyttö 2v katsoi vierestä kun äiti itki. Nyt pitäs lähtee töihin, selkään sattuu kun potki, kädessä haavat. Kunhan huomisen jaksan vielä töissä, niin sitten lähden evakkoon tytön kanssa, turvaan mieheltä. Etsin oman asunnon. Pelottaa, hävettää ja itkettää. En tule enää ikinä takaisin tähän asuntoon.
 
Ei ole mitään paikkaa minne mennä, pieni kylä tämä meidän paikka. Omat vanhemmat asuvat 100km:n päässä. Ei sukulaisia, ei tuttavia (sellaisia joiden luokse oikeasti voisin mennä) eikä mitään turvapaikkaa.
 
Joo, taksi alle ja sanoo vaan, että turvakotiin. Minusta 100 km ei ole kovin pitkä matka, eikö voi soittaa heitä hakemaan teitä tai menette sinne taksilla? En jäisi taloon, onhan noita naisia kuollut tuommoiseen. Plus että mitä se tekee lapselle jäädä moiseen taloon, moisen hirviön luo.
 
Sut on pahoinpidelty. Eli mene lääkäriin jo tänään.
Saat kaikista vammoistasi lausunnon ja sitä kautta todisteet tapahtuneesta.
Älä ainakaan jätä lastasi miehen kanssa kaksin!
 
Ja voisin kuvitella että kun soitat vanhemmillesi ja kerrot mitä mies teki, he lähtevät sinua hakemaan.
Uskalla pyytää apua jo lapsesi takia!
Älä jää hakattavaksi vain siksi että kylä on pieni ja sukulaiset asuvat kauempana.
100km ei ole kuin 1,5tunnin matka!
 
En pysty soittamaan ennenkuin mies tulee töistä kotiin illalla, ei mulla ole puhelinta ja työt alkaa puolentunnin päästä (ei siellä ole puhelinta). Iltaan pitää odotella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuntuu jotenkin uskomattomalta koko juttu??? Siis sun töissä ei ole puhelinta, mikä se semmoinen työpaikka on???

Samaa mieltä, provo ja hyvä niin!! Ja muutenkin ihmetyttää aina nämä, joissa yritetään antaa apua, niin kaikki on ei ei ei, eikä mikään sovi. Naapureissakin on puhelimia...
 
Voi itku. :( Ikävää, että teillä on tapahtunut tuollaista. Aika traumaattista 2 vuotiaalle lapselle. :( Kyllä kannattaa jättää tuollainen mies. Lapsen hyvinvoinnin kustannuksella ei kannata moista katsoa.

Uskon että olet rikki tuollaisen jälkeen. :(
 
Hei...nyt meet lääkäriin,vaikka naapurin avulla jos ei muuten.
kerrot siellä kaiken pahoinpitelystä ja pyydät apua!!Ammattilaiset
ohjaa sut ja lapsen turvakotiin! Ja rahasta ei nyt tarvitse huolehtia..
yritä jaksaa! Voimia ja lähe heti pois lapsen kanssa!!kävellen jos ei muuten!!
 

Yhteistyössä