Sain eilen yllätysvieraita =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Ihana kanssasisaremme sipuli laittoi eilen päivällä viestiä että olenko kotona jos tulisivat kahvilla käymään kun ovat tänne päin tulossa :) Kauppaan olin just lähössä, joten opastin heidät prismalle ja siitä hyppäsin kyytiin ( :laugh: , en siis todellakaan, kun ei se saanu mitään selvää mun selostuksista, omin neuvoin löysivät sitten perille... ) Voi että miten oli ihana nähdä sipulia, viime kerrasta onkin kulunu jo ainakin kolme vuotta aikaa jos ei neljäkin... Ja vähän ihanaa että nuin extempporeee tulivat... Sainpahan kuvia mun masugalleriaan, siellä onkin jo aikamoinen läjä mun kavereitten vauvamasuja :laugh:
Kiitos sipuli ja perhe kun yllätitte :hug: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

No oli kyllä ihanaa nähdä :heart:
Jos nyt koittais nähdä vähän enemmänkin, ei niinku parin vuoden välein :D
Ja selvittiin onneksi kotiinkin ihan sutjakkaasti,ja löydettiin hesekin matkalla :D
Ai että mua väsytti koko matkan ihan kauheesti, ihan puoliunessa istuin siinä autossa kun ei kuitenkaan uni ihan tullut!
Mies ihan ihastui teidän pikkuiseen, nauroi kun toinen luki lehteä väärinpäin niiiiin tärkeän näköisenä :heart: :D

Yhteistyössä