Sain Ellokselta laskun tilatuista vaatteista, mutta en ole edes saanut pakettia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh-äiti

Vieras
...voinko joutua maksamaan laskun vaikka paketti olisikin hävinnyt matkalla jonnekin? Soitin eilen Ellokselle ja kysyin onko heillä tapana lähettää lasku vaikka paketti ei olisi edes vielä asiakkaalle tullut. Vastattiin että kyllä paketti pitäisi olla jo minulla kun on lähetty 11.5. No näin minäkin vähän ymmärsin kun sain jo aikapäiviä sitten sähköpostiin ilmoituksen että paketti on matkalla jne. Mutta saapumisilmoitusta tekstiviestinä tai kirjeenä ei minule ol lainkaan tullut. Kävin myös Elloksen ohjeitten mukaan kysymässä tuosta lähiswasta josko ovat unohtaneet laittaa saapumisilmoituksen, mutta ei. Pakettia ei ole heilläkään. Odottelenko vaan rauhassa josko jostain tupsahtaisi vai kannattaako minun ollo uudelleen yhteydessä kyseiseen firmaan? Miten kannattaisi menetellä?

Olihan sulla seurantakoodi? Sillä näet, missä vaiheessa paketti on hävinnyt. En jäisi odottelemaan, vaan sopisin Elloksen kanssa pikaisesti jatkotoimenpiteistä.

En tiedä mistään seurantakoodista? Olisiko se ollut sen sähköpostin yhteydessä missä oli että paketti on postitettu? Minä tyhmä poistan kaikki tuollaiset s.postit samantien luettuani, jos niissä ei tuikitärkää asiaa:(

juu menet sinne tilaukseni ja palautukseni kohtaan elloksen omille sivuille ja klikkaat auki sen tilauksen minkä teit ja sitten klikkaat tunnistenumeroa niin siitä näet missä se paketti viipottaa...

Minusta elloksella on seurantakoodi siellä omilla sivuilla, joista näkee ne omat tilaukset. En ole 100% varma, mutta muistelen niin, korjatkaa toki jos olen väärässä.

Joo, löysin sen tunnistenumeron. Ja sitä klikkaamalla tuli joku lomake jossa luki lähetetty 0 vastaanotettu 0. Tarkoittaako tuo sitten että tuon mukaan ei olisi edes vielä lähetetty pakettia vaikka Ellokselta kyllä sanottiin että 11.5 on lähetetty? Ja tuleeko tuonne sitten se pvm kun olen paketin vastaanottanut?

Yhteistyössä