Sain juuri kuulla jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapuri

Vieras
Eilen juttelin naapurini kanssa, joka kertoi että hänen entinen miehensä (erittäin hämärä tyyppi) tulee yöksi lasten kanssa heille ja tämä menee ottamaan omaa aikaa tämän miehen kotiin.

No, äsken tuo mies kävi tässä pummamassa tupakkaa mieheltäni ja kertoi kuinka oli pakko saada eilen illalla pari bisseä ja odotti että lapset ( 4v ja 1 v.) nukahtivat ja lähti sitten kauppaan autolla kaasuttamaan tuhatta ja sataa sitä hakemaan!!!

Siis luoja jos tuo lasten äiti tuosta tietäisi....

Ja tämä mies oli jo päivällä juonut kaljaa joten kännissä lähti ajamaankin.

Mitä jos jotain olisi sattunut?? Kukaan ei tiennyt että lapset keskenään kotona!!

Tuo mies on todellakin outo tyyppi... Pilvihörhö, rattijuoppo ym ym...

[QUOTE="popp";23164856]No josko kertoisit hänelle??[/QUOTE]

no kyllä mä sille tuon kerronkin kunhan sen näen... äsken näin että tuo mies lähti taas autolla, enkä tiedä onko ne lapset siellä taas keskenään... kun jätti ne sinne aikaisemminkin kun täälläkin kävi.... huh!

[QUOTE="Kaisa";23164876]No jos joku lähtee päissään ajamaan, ni kävikö mielessä et voit soittaa polisille?[/QUOTE]

Mistäs mä voisin tietää että herra päättää lähteä illalla ajamaan kun en tuossa ikkunassa aikaani vietä vahtimassa naapureita!? Tuo itse kertoi tänään että eilen oli lähtenyt sinne kaljan hakuun. Enkä tiedä onko nyt päissään vai ei kun tuosta ohi näytti hurauttavan.

[QUOTE="Kaisa";23164879]käy tarkistaan jos on ni soita lasten suojeluun tai vähintäänki äitille!!![/QUOTE]

yritin äsken soittaa äidille mutta ei vastaa... :( Pitääkin kipaista käymään...

[QUOTE="alkup.";23164891]Mistäs mä voisin tietää että herra päättää lähteä illalla ajamaan kun en tuossa ikkunassa aikaani vietä vahtimassa naapureita!? Tuo itse kertoi tänään että eilen oli lähtenyt sinne kaljan hakuun. Enkä tiedä onko nyt päissään vai ei kun tuosta ohi näytti hurauttavan.[/QUOTE]

no tietty totta, mut voit soittaa polisille jos vähänkään epäilet et on päissään!! Toivottavasti ne lapset on siellä kotona, jos päissään on lähteny

Luultavasti äiti kyllä tietää asian, mutta ei halua tietää. Eiköhän eron syykin tuosta kuviosta löydy, mutta äiti haluaa uskoa, että kun hän ei ole paikalla, joku olisi toisin.
Toisinsanoen varaudu siihen, että kun kerrot äidille, et välttämättä saa kovinkaan ymmärtäväistä liittolaista, vaan hirmuisen viharyöpyn ja selittelyt, miksi nyt pitää ymmärtää, että asiat ei ole ollenkaan sitä miltä näyttää.

[QUOTE="alkup.";23164929]Koska mä itse olin niillä käymässä kun tuli sinne ja sen että ovesta pääs sisään, korkkas kaljan.[/QUOTE]

Näit siis juovan enemmänkin? Yhden pullon korkkaaminen ei vielä humalaa tarkoita.
Jos on ollut tosiaan kännissä olisi pitänyt soittaa jepet perään.

Luultavasti äiti kyllä tietää asian, mutta ei halua tietää. Eiköhän eron syykin tuosta kuviosta löydy, mutta äiti haluaa uskoa, että kun hän ei ole paikalla, joku olisi toisin.
Toisinsanoen varaudu siihen, että kun kerrot äidille, et välttämättä saa kovinkaan ymmärtäväistä liittolaista, vaan hirmuisen viharyöpyn ja selittelyt, miksi nyt pitää ymmärtää, että asiat ei ole ollenkaan sitä miltä näyttää.

No me ollaan hyviä kavereitä tuon äidin kanssa ja tiedän aikapaljon heidän parisuhteestaan ja mm.eron syystä. Tuo äiti ei ikinä, koskaan jättäisi lapsia yksin nukkumaan ja lähtisi autolla kauppaan vaan kun tekee mieli kaljaa. On mullekin joskus soittanut ja pyytänyt vahtimaan hetkeksi lapsia kun ovat jo menneet nukkumaan ja se on itse käynyt jossain ( max.10min. ollut poissa)

Näit siis juovan enemmänkin? Yhden pullon korkkaaminen ei vielä humalaa tarkoita.
Jos on ollut tosiaan kännissä olisi pitänyt soittaa jepet perään.

No okei, näin että korkkasi sen yhden vaan. Mutta mitä tuntee tuota miestä niin ei kyllä siihen yhteen tyydy. Ja niinkun sanoin, olisin voinut soittaa poliiseille mutta en tiennyt silloin että lähti autolla ajamaan.

[QUOTE="alkup.";23164959]No okei, näin että korkkasi sen yhden vaan. Mutta mitä tuntee tuota miestä niin ei kyllä siihen yhteen tyydy. Ja niinkun sanoin, olisin voinut soittaa poliiseille mutta en tiennyt silloin että lähti autolla ajamaan.[/QUOTE]

Joo voi olla ettei tyydy yhteen ja siksi hakenut illalla lisää (juu väärin jättää lapset keskenään nukkumaan jne jne) mutta känniajeluahan et pysty "todistamaan" vain sillä että näit korkkaavan yhden.

Viimeksi muokattu:
Ja siis vaikka mainitsin tuosta, että äiti ei välttämättä ilahdu kun joku asiaan puuttuu, niin en tosiaan tarkottanu vähätellä asiaa tai ettei siihen pitäisi puuttua, ilmanmuuta pitää! Nuo vaan joskus on niin hulluja kuvioita, että se puoliso on rakentanu itselleen aivan käsittämättömän oman todellisuuden ja pahastuu, kun tiputetaan tähän todellisuuteen.
Toivottavasti olet oikeassa, eikä äiti lähde puolustelemaan isän toimia. Siinä kun voi nousta oma syyllisyys: mun olis pitäny tietää, että se tekee niin...joten sitten kieltääkin koko asian ja yrittää väittää, että ei se noin menny.

Tuosta voi jäädä lapselle suuretkin pelot, jos ovatkin heränneet isän ollessa poissa, tai jos toinen on herännyt..

Itse pienenä (4-5v, sisko 2-3v) joutunut melkein samanlaiseen tilanteeseen.. Isä ja äiti olivat silloin tosin yhdessä, mutta äiti jostain syystä pois kotoa. Yöllä sitten heräsin, eikä isä ollutkaan sängyssä, eikä muuallakaan asunnossa. Lähdin sitten yövaatteissa pihalle, ties mihin aikaan kesäyönä, tajusin sentään jättää kotioven auki, että pääsin takaisin. Huutelin isää paniikissa pihalla, tihrustin itkua ja mietin että mitä isille on tapahtunut.. Naapurissa sitten oli täti hereillä, tai heräsi huutooni, tuli ulos kyselemään mikä vikana ja sai minut sitten rauhoittumaan. Menin takaisin kotiin ja nukuin ilmeisesti aamuun. Vielä tänäkään päivänä en ole varma missä isä oli silloin, sen tiedän että alkava alkoholiongelma oli jo silloin. Myöhemmin olen kuullut, että sen jälkeen äiti ei saanut mennä edes vessaan yksin, sillä pelkäsin että äitikin häviää jonnekin...

Tuosta voi jäädä lapselle suuretkin pelot, jos ovatkin heränneet isän ollessa poissa, tai jos toinen on herännyt..

Itse pienenä (4-5v, sisko 2-3v) joutunut melkein samanlaiseen tilanteeseen.. Isä ja äiti olivat silloin tosin yhdessä, mutta äiti jostain syystä pois kotoa. Yöllä sitten heräsin, eikä isä ollutkaan sängyssä, eikä muuallakaan asunnossa. Lähdin sitten yövaatteissa pihalle, ties mihin aikaan kesäyönä, tajusin sentään jättää kotioven auki, että pääsin takaisin. Huutelin isää paniikissa pihalla, tihrustin itkua ja mietin että mitä isille on tapahtunut.. Naapurissa sitten oli täti hereillä, tai heräsi huutooni, tuli ulos kyselemään mikä vikana ja sai minut sitten rauhoittumaan. Menin takaisin kotiin ja nukuin ilmeisesti aamuun. Vielä tänäkään päivänä en ole varma missä isä oli silloin, sen tiedän että alkava alkoholiongelma oli jo silloin. Myöhemmin olen kuullut, että sen jälkeen äiti ei saanut mennä edes vessaan yksin, sillä pelkäsin että äitikin häviää jonnekin...

Juu totta. Ja kun tiedän että lapset on aika huonoja nukkumaan öisin --->pienempi heräilee vielä usein ja isompikin nukkuu äitinsä kanssa koska ei suostu omassa huoneessaan nukkumaan...

Yhteistyössä