sain keskenmenon viime kesänä ja haluaisin tulla uudelleen raskaaksi mutta en ole tullut mikä syynä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luna2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

luna2011

Uusi jäsen
26.03.2012
1
0
1
lähdin kysymään tämän kautta en enään usko tulevani raskaaksi se jota odotin viimekesänä olisi ollut esikoiseni olen 34vuotias ja minulla on tällä hetkellä hyvä elämä uuden mieheni kanssa ollaan kohta oltu vuosi yhdessä ja yritetty hänen kanssa lasta mutta ei ole tärpännyt se jolle odotin lasta ja sain sen keskenmenon hän pahoinpiteli minut ja seurauksena sain sen keskenmenon en ole vieläkään oikeen päässyt yli siittä pahoinpitelystä saatika keskenmenosta pelkään etten enää voi tulla raskaaksi ollenkaan olen tehnyt ovulaatio tesejä mutta en oikeen taida ymmärtää niitäkään autakaa joku ja kertokaa minulle mitä minun pitää tehdä kaikki uudet asiat on tervettulleita !!JA NIIN ANTEEKSI EN HAE MITÄÄN SÄÄLIÄ MUTTA ON VAAN IHAN LOPPU TUO AJATUS ETTEN VOISI ENÄÄN TULLA RASKAAKSI!!

Viimeksi muokattu:
Moi Luna 2011
Ensinnäkin pahoittelut kmsta.
Oletko ehtinyt käsitellä asiaa rauhassa? Itse koin hyvänä sen että otin pienen tauon normielämästä. Lähde vaikka ystävän mökille tai ulkomaille tai patikkaretkelle ja yritä saada omat tunteet ja ajatukset kasaan. Oma sisäinen rauha on yllättävän tärkeä asia myös uudellenraskautumisen kannalta. Voisit myös harkita esim akupunktiota kierron tueksi. Laita yvtä jos haluat!

Yhteistyössä