Sain keskenmenon helmikuussa, viikkoja olisi pitänyt olla joku 6+6. Se alkoi parin päivän tuhruvuodolla, josta neuvolassa sanottiin olevan ihan normia raskauden alussa (mulla oli siis kolmas raskaus, eikä koskaan ollut tuollaista vuotoa). No, sitten alkoikin aamulla verenvuoto, niukalla vuodolla, joka edelleen olisi voinut olla normaalia neuvolan mielestä (tää oli siis joku sijainen). Mutta sitten se kovenikin iltaa myöten. Koitin kovasti soitella joka lääkäriasemalle, että olisin päässyt ultraan, jotta olisin nähnyt onko se niin normaalia kuten neuvolassa sanoi. Mutta sitten sainkin seuraavalle päivälle ajan, ja vuoto edelleen jatkui.
Ultrassahan todettiin,että mitään ei enään näkynyt, ilmeisesti kaikki oli tullut itsekseen pihalle. Sitä tosin ei kukaan osannut sanoa, oliku raskaus tuulimuna vai ei. Kaikki kävi kuitenkin "suhteellisen helposti" kuten ultraaja sanoi. Mulla ei ollut mitään kipuja, lähinnä tuota runsasta vuotoa.
Kuitenkin. olen nyt viikon verran vuotanut, nyt tosin paaaljon niukemmin, pikkuhousunsuoja riittää päivisin, ja öisin ei ole tullut mitään.
Ultraaja sanoi, että heti voi alkaa yrittämään uudestaan, kunhan vuoto loppuu..
Mietinkin tässä, että miten nopeasti olisi mahdollista tulla uudestaan raskaaksi ja kuinka pian joku muu on tullut?
Vai onko heti perään tullut uusi keskenmeno.. Se vähän pelottaa. kuitenkin toi henkinen puoli mulla on pahempaa kuin fyysinen...
Ultrassahan todettiin,että mitään ei enään näkynyt, ilmeisesti kaikki oli tullut itsekseen pihalle. Sitä tosin ei kukaan osannut sanoa, oliku raskaus tuulimuna vai ei. Kaikki kävi kuitenkin "suhteellisen helposti" kuten ultraaja sanoi. Mulla ei ollut mitään kipuja, lähinnä tuota runsasta vuotoa.
Kuitenkin. olen nyt viikon verran vuotanut, nyt tosin paaaljon niukemmin, pikkuhousunsuoja riittää päivisin, ja öisin ei ole tullut mitään.
Ultraaja sanoi, että heti voi alkaa yrittämään uudestaan, kunhan vuoto loppuu..
Mietinkin tässä, että miten nopeasti olisi mahdollista tulla uudestaan raskaaksi ja kuinka pian joku muu on tullut?
Vai onko heti perään tullut uusi keskenmeno.. Se vähän pelottaa. kuitenkin toi henkinen puoli mulla on pahempaa kuin fyysinen...