Sain kokea kuinka jotkut voivat olla julmia ja törkeitä. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miia82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miia82

Jäsen
07.04.2005
273
0
16
Voihan v**tu!

Tilasin kaiken mailman leivonta tavaraa ja nyt ihmettelin ku ei pakettia ole näkynyt ja pistin viestiä sinne, no joku juntti on hakenut sen paketin vaikka osoitekki oli ihan oikein. :(

Kiva nyt lähtee selvittää kuka sen on hakenut minuna, mut se myyjä alkaa sitä selvittää.
Tosi mahtavaa jos ei selviikkään mitään ja saa tyhjää. :(

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Siis olitko jo maksanut noi tilaamasi tuotteet? :o Tosi paska juttu jos asia ei selviä, saatkohan sitten rahoja takaisin?

Olin maksanut ennakkoon, saa nyt nähdä mitä tuo myyjä saa selville ja jos ei auta niin laitan postin kautta palautetta tämmöisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
kukaan ees tietää että sulla on jotain pakettia siellä, sen on pitäny tietää että oot saamassa pakettia!

Tiesinhän minä että minulle on tulossa paketti kun maksoin sen. Mutta ihmettelen miten joku voi huijaa noin toisen postin itselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä en kyllä kehtais hakea toiselle kuuluvaa tavaraa postista ilman lupaa :o On kyllä törkeetä |O

No sitä minäkin kyllä minä omani haen mutta en kenenkään toisen, sen verran aina katson että on mulle tulossa eikä esim. naapurin.

Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
kukaan ees tietää että sulla on jotain pakettia siellä, sen on pitäny tietää että oot saamassa pakettia!

Tiesinhän minä että minulle on tulossa paketti kun maksoin sen. Mutta ihmettelen miten joku voi huijaa noin toisen postin itselleen.

Niin siis ilmeisesti se pakettikortti on mennyt väärään osoitteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Postin mokahan tuo on, kun eivät henkilöllisyyttä ole tarkastaneet. Vai oliko hakijalla väärennetty henkkari?

En usko että väärennetty kun enhän mä edes tunne ketään joka voisi mennä hakee pakettini.
Postin jakaja on toisinaan muiden posteja kiikuttanut muiden osoitteeseen mutta en kuitenkaan uskonut että joku voisi postista pokkana hakea paketin ja allekirjoittanut jotenki allekirjoitukseni, olen kuitenki sen verran postissaki asioinut.
Siinä paketissa on oletettavasti lukenut lähettäjän tiedot niin netistähän se on helppo katsoa että mikä paikka ja vau siellä on kakkutavaroita. |O

Alkuperäinen kirjoittaja tasamaan tallaaja:
Niin ja mistä se hakija on paketista tiennyt? Se pakettilappu on täytynyt mennä sille tai sitten se on joku joka on osannut pakettia kysyä (elki joku ketä on tiennyt sun nimellä olevan paketin tulossa)

Kun kukaan ei tiennyt tästä paketista. :(

aika paha moka jos eivät ole henkilöllisyyttä tarkastaneet (tosin täälläkään ei ikinä sitä tehdä )! mut on kyl ollut pokkaa hakijallakin, mennä nyt toisen nimissä hakeen jotain, vai ovatko voineet antaa väärän paketin jollekin mukaan? :o

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
aika paha moka jos eivät ole henkilöllisyyttä tarkastaneet (tosin täälläkään ei ikinä sitä tehdä )! mut on kyl ollut pokkaa hakijallakin, mennä nyt toisen nimissä hakeen jotain, vai ovatko voineet antaa väärän paketin jollekin mukaan? :o

En usko niin käynneen laitan nuo haku tiedot tähän niin näätte.

14.08.2007, klo 17:45 Lähetys on luovutettu vastaanottajalle 00700 HELSINKI 70/MALMI

13.08.2007, klo 13:55 Saapunut toimipaikkaan/terminaaliin 00700 HELSINKI 70/MALMI

10.08.2007, klo 20:36 Lähetys on lajiteltu 01010 POSTIN LOGISTIIKKAKESKUS

Yhteistyössä