Sain kutsun varhaisultaan kun on rv7 - liian aikaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meritähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meritähti

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
3 722
0
36
Tampere
Heips,

Eli mulle tuli kunnan puolesta kutsu varhaisultraan kun on takana keskenmenoja eikä vielä onnistuneita raskauksia.

Hämää kun tuolloin on vasta rv 6+0 - 6+6
Vähän epäselvä tuo kesto kun menkoista laskien olisi tuo 6+6 mutta mulla kierto ollut useimmiten 34 päivää, jonka kyllä kerroin neuvolaan.

Mietin vain että näkyykö välttämättä syke jo 6+0 ?
En kestäis jännitystä jos ei vielä näkyisi ja pitäisi odotella vaikka viikko uutta ultraa... on nuo huonot ultrakuulumiset jo liian tuttuja.
Mietin pitäiskö pyytää aikaa myöhemmäksi vai onko tuo muka ihan ok.
Jostain oon lukenut/kuullut että pitäisi olla varhaisultra aikaisintaan rv8.

Milloin teillä on näkynyt syke varhaisultrassa?

Jos on liian aikaista, niin saat uuden ajan. Itse olin joskus rv 6 tienoilla ja sain uuden ajan rv 9:lle. Taisi olla se raskaus, jossa puolivälissä siirrettiin laskettua aikaan viikkoa myöhemmäksi. Eli oikeasti viikot olivat 5 ja 8.

Okei, hurjan aikaisin sullakin Koivunkäpy tuo ultra. Tuntuu vaan, että kauhee paniikkihan sitä sitten iskee jos ei syketä löydykään liian aikaisten viikkojen takia.
Taidan soittaa huomenna tuonne ja kysyä vielä onko ne siellä keskusneuvolassakin olleet tietoisia mun yleensä normaalia pidemmästä kuukautiskierrosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on liian aikaista, niin saat uuden ajan.

Juu kyllähän sieltä uuden ajan saa. Mä vaan oikeesti pelkään tuota ultraa sen verran kun olen sieltä jo pari kertaa lähtenyt itkien. Niin en halua turhaan mennä jos on isokin riski että on liian aikaista. :|

mulla oli kakkosesta eka ultra vk7+4 ellei jopa aikasemmin just km takia. ja siksi kun neuvolan tätillä alko 3vk loma niin se halus tietää ennen sitä että kaikki on ok, sillon jo näky sykkeet sun muut..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mulla oli kakkosesta eka ultra vk7+4 ellei jopa aikasemmin just km takia. ja siksi kun neuvolan tätillä alko 3vk loma niin se halus tietää ennen sitä että kaikki on ok, sillon jo näky sykkeet sun muut..

Niin no rv 7+4 jo varmasti näkyykin jos kaikki on ok, mutta 6+0 on niin kovin aikaisin mielestäni...

raskausviikolla 6 eli millä me ollaan molemmat? niin sydän sykkii jo, eli kait se sillon näkyy ultrassakin.
ja kakkosesta mulla oli kierto 36 päivää..
En löytäny neuvolakorttia niin en voi luntata tuota millä viikolla kävin ekassa ultrassa.

Kait se sitten näkyy, tänään vaan kun oon googlettanut niin ainakin yksityisten lääkäriasemin sivuilla on ollut että sydän lyö jo viikolla 6 mutta näkyy ultraäänessä viikolla 8.
Mie vielä soitan tuonne kuitenkin, en halua liian aikaisin mennä vaikka sit uuden ajan saisikin, mut en halua turhaa murhetta missään nimessä.