S
saa haukkua
Vieras
Lapsen mummo pitää lapseen yhteyttä.
Saimme nyt kuulla tai lapselleni mummo kertoi että tämä isovanhempi on kuollut (isovanhemmat kuitenkin eronneet vuosia sitten).
Sinällään, me ei juuri tekemisissä oltu mutta kuitenkin sukua, tai lapsi oli.
Kysyin miksi ei ilmoittanut aijemmin niin oli kuulemma niin rankkaa ja suruaikaa?
ja mitenhän rankkaa se oli (ex vaimolla)
ettei voi ilmoittaa tapahtuneesta lapsenlapselle kuin 1v tapahtuneesta
Kiva nyt jälkikäteen lukea kuulla ym kuinka minä en antanut lapsenlapsen edes isovanhempaansa muistaa
Kivasti exästä eli minusta tehtiin hirviö 
Itselläni paha mieli niin lapsen kuin vainajan puolesta miksi meille ei ilmoitettu jotta olisin voinut laittaa lapsen nimissä kukkalaitteen tai edes sen vaatimattomimman adressin isovanhemman haudalle koska lasta yksin niihin en olisi laittanut menemään.
Tokaisee tämä eräs ex sukulainen minulle ihmettelyäni:
Mitäs se nyt sinulle tai teille kuuluu.
Kertookin paljon, oi jeh
Vietiin viimeviikoloppuna oma kukkalaite haudalle, saapa nähä saako siitäkin haukkuja
Saimme nyt kuulla tai lapselleni mummo kertoi että tämä isovanhempi on kuollut (isovanhemmat kuitenkin eronneet vuosia sitten).
Sinällään, me ei juuri tekemisissä oltu mutta kuitenkin sukua, tai lapsi oli.
Kysyin miksi ei ilmoittanut aijemmin niin oli kuulemma niin rankkaa ja suruaikaa?
ja mitenhän rankkaa se oli (ex vaimolla)
ettei voi ilmoittaa tapahtuneesta lapsenlapselle kuin 1v tapahtuneesta
Kiva nyt jälkikäteen lukea kuulla ym kuinka minä en antanut lapsenlapsen edes isovanhempaansa muistaa
Itselläni paha mieli niin lapsen kuin vainajan puolesta miksi meille ei ilmoitettu jotta olisin voinut laittaa lapsen nimissä kukkalaitteen tai edes sen vaatimattomimman adressin isovanhemman haudalle koska lasta yksin niihin en olisi laittanut menemään.
Tokaisee tämä eräs ex sukulainen minulle ihmettelyäni:
Mitäs se nyt sinulle tai teille kuuluu.
Kertookin paljon, oi jeh
Vietiin viimeviikoloppuna oma kukkalaite haudalle, saapa nähä saako siitäkin haukkuja