Sain loistoidean kuinka sikaruton eteneminen pysäytetään alkuunsa ja siitä hyötyvät myös meidän vientiteollisuutemme ja puolustusvoimamme 💥🐗🐗🐗🐗💥

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clovis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Clovis

Aktiivinen jäsen
04.01.2025
341
32
28
Unohtamatta tietenkään itse sikatilallisia.

Lähetetään nopeasti meidän drooneja lennättävät puolustusjoukot kriisialueelle. Heillä on käytössään lämpökameroilla varustetut droonit joilla he voivat metsästää pommit kyydissään villisikoja vuorokauden ympäri.

Torjunta olisi todella tehokasta ja meidän pojat saisivat erittäin hyvän tuntuman niiden käsittelyyn ja vihollisten etsintään ja eliminoimiseen.

Lähetetään nopeasti meidän drooneja lennättävät puolustusjoukot kriisialueelle. Heillä on käytössään lämpökameroilla varustetut droonit joilla he voivat metsästää pommit kyydissään villisikoja vuorokauden ympäri.

Torjunta olisi todella tehokasta ja meidän pojat saisivat erittäin hyvän tuntuman niiden käsittelyyn ja vihollisten etsintään ja eliminoimiseen.
👍

Jos oikein ymmärsin, Viron Ylen toimittaja kertoi, että drooneja käytetään Virossa villisikajahdissa. Olen lopettanut lihan syönnin, joten asialla ei ole minulle mitään merkitystä.
Sikoja esiintyy runsaasti tällä palstalla. Yksi heistä levittää eritteitään palstalle yökaudet.

Meidän drooneja lennättävät puolustusjoukot?
Kyllä, Suomen armeijan sotilaat eri joukko-osastoissa. Erillistä aselajia droonilennättäjille ei ole.
Meidän pojat?
Kyllä, Suomen armeijan sotilaat eri joukko-osastoissa.

Niiden käsittelyyn?
Niin juuri. Mikähän siinä sanassa oli vaikea ymmärtää? Jos kadulta repäistäisiin summamutikassa hupimielessä ihmisiä drooneja lennättämään niin konsolipelejä harrastaneet varmasti hakkaisivat taidoissa muut mennen tullen.
Villisikajahti olisi kyllä erinomaista ja todellista kokemusta tuovaa.

Olisi kyllä ihan kiva kokeilla miten pärjäisi. Parisenkymmentä vuotta sitten ajoin tietokokoneella ala-asteella olevaa lasta vastaan joystickillä ohjaten. En pärjännyt ollenkaan kylmiltään. Nykyisin onnistuu sentään päältä ajettavan sähköruohonleikkurin ohjaaminen sellaisella.

Jos oikein ymmärsin, Viron Ylen toimittaja kertoi, että drooneja käytetään Virossa villisikajahdissa. Olen lopettanut lihan syönnin, joten asialla ei ole minulle mitään merkitystä.
Näin saman pätkän. Toimittaja Rain Kooli kertoi niitä käytettävän niiden laumojen seurantaan.

Tietty sitten on helppoa ohjeistaa metsästäjiä niille alueille.

Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...
Niin saako ko. Naisen pylly-suoleen työntää paljaan pippeli-munan tulpaksi estämään myrkkykaasujen ulospurkautumista?

Katsoin myös uutisen, jossa uusi laki vaatii aasille kumppanin. Yksin elävä aasi kuvittelee olevansa hevonen.
Päteekö sama teoria ihmisiin? Kun elää yksin kuvittelee olevani joku muu kuin on.
Jos kaunis nainen päästelee pyllystään rutisevia ja pahanhajuisia kaasuja...
Niin saako ko. Naisen pylly-suoleen työntää paljaan pippeli-munan tulpaksi estämään myrkkykaasujen ulospurkautumista?

Yhteistyössä