Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Jaa jaa. Mäki varmaan sitte oon,mulla ei muuta ookkaa ku huuhaa-alotuksia. Luulin et tää on se semmonen... hmm... Keskustelupalsta? Vai eikö ookkaa? Pitääsköhän perustaa joku turhanpäiväästen oma kerho?![]()
Täällä saa puhua vain Tärkeistä Asioista. Arvokkaasti, korrektisti ja sivistyneesti.
*nostaa pikkurillin pystyyn*
Kyllä,todellakin,olette erittäin oikeassa,My Lady... *niiata niksauttaa*
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?
Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?
Helvetin tyhmä mä välillä todellakin olen ja sen kyllä huomaan itsekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?
Kertokaa toki muutkin, millainen ihminen on huomionhakuinen ja miten se ilmenee? Tää asia todella kiinnostaa mua. En siis kaipaa mitään päähän taputuksia, enkä ole vetänyt herneitä nenääni. Mä vaan oikeesti haluan tietää että mikä tekee musta tai yleensä kenestäkään huomionhakuisen ja millainen ihminen sellainen sitten on?
en jaksa alkaa perustella, mutta itse asiassa tänään tuli ihan sama ajatus mieleen sinusta. Että olet vähän leuhka ja huomionhakuinen ja aikaa sinulla tuntuu olevan. Etkö keksi mitään hyödyllistä tekemistä? Esim. naapurissa voi olla lapsia, joilla ei ole tukiverkot lähellä, tai vanhemmat uupuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:B) . Niin voisitko nyt kertoa tämän kyseisen kirjoituksen laatija että mikä musta tekee huomionhakuisen?
en jaksa alkaa perustella, mutta itse asiassa tänään tuli ihan sama ajatus mieleen sinusta. Että olet vähän leuhka ja huomionhakuinen ja aikaa sinulla tuntuu olevan. Etkö keksi mitään hyödyllistä tekemistä? Esim. naapurissa voi olla lapsia, joilla ei ole tukiverkot lähellä, tai vanhemmat uupuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Jaa jaa. Mäki varmaan sitte oon,mulla ei muuta ookkaa ku huuhaa-alotuksia. Luulin et tää on se semmonen... hmm... Keskustelupalsta? Vai eikö ookkaa? Pitääsköhän perustaa joku turhanpäiväästen oma kerho?![]()
Täällä saa puhua vain Tärkeistä Asioista. Arvokkaasti, korrektisti ja sivistyneesti.
Voitaisiin keskustella vaikka 1800-luvun suurista runoilijoista, kansallisromantiikasta, tai ehkäpä maailmanpoliittisesta tilanteesta?
*esittää sivistynyttä*
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja hauskaa on:ootta te niin ihania ku jaksatte aina jostai vängätä
niin ja näiden pitäis olla aikuisia?
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
no ihan tiedokses vaan että yksinään ei tartte jutella... katsos kun on täällä muitakin harmaita kuin yksi. mutta sinähän olet aika useasti heittämässä tuota lausetta, kun et muutakaan keksi.
Moi siinä sulle ISO kirjain
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:ja minä ku luulin tän olevan äitien keskustelupalsta.tehän ootte pahempia ku muksut
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:Jaa jaa. Mäki varmaan sitte oon,mulla ei muuta ookkaa ku huuhaa-alotuksia. Luulin et tää on se semmonen... hmm... Keskustelupalsta? Vai eikö ookkaa? Pitääsköhän perustaa joku turhanpäiväästen oma kerho?![]()
Voitaisiin keskustella vaikka 1800-luvun suurista runoilijoista, kansallisromantiikasta, tai ehkäpä maailmanpoliittisesta tilanteesta?
*esittää sivistynyttä*
Ehkäpä myöskin suurista taidemaalareista,kulinaristi tottumuksista sekä hevospoolosta? *nyökkäilee hillitysti*
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:täällä haisoo neekeri. onko täällä jollain neekerin lapsia? yök. tai oikeestaan ei tarvitse vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
no ihan tiedokses vaan että yksinään ei tartte jutella... katsos kun on täällä muitakin harmaita kuin yksi. mutta sinähän olet aika useasti heittämässä tuota lausetta, kun et muutakaan keksi.
On täällä toki muitakin, mutta kyllä yksi ja sama, saman kirjoitustyylin ja samat kirjoitusvirheet omaava tyyppi on aika helposti tunnistettavissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
On täällä toki muitakin, mutta kyllä yksi ja sama, saman kirjoitustyylin ja samat kirjoitusvirheet omaava tyyppi on aika helposti tunnistettavissa![]()
okei okei... sovitaan niin. ihan mitä sä vaan haluat. ei me haluta että sä hullu alat enempää sekoilee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
okei okei... sovitaan niin. ihan mitä sä vaan haluat. ei me haluta että sä hullu alat enempää sekoilee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Ootteko muuten huomannu samaa, palsta alkaa käymään hirveen tylsäks. Harmaat ei osaa enää edes vittuilla ja provotkin on päivä päivältä huonompia...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Ja kukaan ei onneksi huomaa, miten tuo yksi yhdenvärinen (joka ei koskaan käytä isoja kirjaimia) keskustelee itsensä kanssa![]()
Te? Sinä ja sivupersoonasi?
Mistä muuten tietäisit, mitä muut harmaat haluaa, jos kerran olette eri ihmisiä, ettekä voi yksityisviestienkään kautta jutella kuten me mustat :snotty: